2
ذوب آهن شگفتی ساز نشد

سایپا به دیدار نهایی لیگ والیبال زنان رسید

  • کد خبر : 95444
  • 23 بهمن 1402 - 17:58
سایپا به دیدار نهایی لیگ والیبال زنان رسید
سایپا با تکرار پیروزی دیدار رفت، توانست به دیدار نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال زنان باشگاه‌های کشور برسد. آنها برابر ذوب آهن پیروز شدند.

به گزارش افرا ورزش، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال زنان باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه ۲۳ بهمن برگزار شد و سایپا خود را به عنوان یک پای فینال معرفی کرد.

پس از دو سال ناکامی در کسب عنوان قهرمانی، اکنون سایپا آماده است تا به دوری از جام پایان دهد و به نظر می‌رسد ابزار لازم برای این موفقیت را در اختیار دارد.

سایپا امروز در حالی از ساعت ۱۲ ظهر در سالن ملت اصفهان به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که در بازی رفت در تهران، سه بر یک پیروز شده بود.

شاگردان میترا شعبانیان در تیم ذوب آهن در تلاش بودند امروز با خلق شگفتی مانع از پیشروی ستارگان سایپا به دیدار پایانی شوند اما نتیجه دیدار رفت، در بازی امروز اصفهان تکرار شد.

در این بازی سایپا ۲۵ بر ۱۹ در نخستین ست برنده بود اما در ست دوم غافلگیر شد و ۲۵ بر ۲۲ تن به شکست داد. این بازگشت برای ذوب آهن البته دیری نپایید.

در سومین ست، سایپا ۲۵ بر ۲۲ در جدالی نزدیک به برتری دست یافت و رشته‌های ذوب آهن را پنبه کرد. ذوب آهن با وجود مقاومتی ستایش شدنی در این ست و امید به پیروزی در نهایت برابر تجربه حریف بازنده شد.

سایپایی‌ها در ست چهارم نیز ۲۵ بر ۱۹ برنده بودند تا سه بر یک فاتح نبرد سالن ملت اصفهان شوند. بدین ترتیب تیم سایپا با هدایت نیلوفر حجتی آماده رقابت با برنده دیدار تیم‌های مهرسان تهران و سپاهان است و یکم و چهارم اسفند در دو بازی رفت و برگشت فینال به میدان می‌رود.

سایپا در این فصل تنها در یک بازی، آن هم مسابقه رفت دور مقدماتی برابر سپاهان شکست خورده است. شکستی که سپس با برتری سایپا در تهران برابر رقیب، جبران شد و احتمال تکرار تقابل دو تیم در دیدار پایانی کم نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.