2
نیمه نهایی لیگ برتر والیبال زنان

پیروزی مهرسان برابر سپاهان | کار به نبرد سوم کشیده شد

  • کد خبر : 95449
  • 23 بهمن 1402 - 18:25
پیروزی مهرسان برابر سپاهان | کار به نبرد سوم کشیده شد
با پیروزی مهرسان برابر سپاهان اصفهان، تکلیف دومین تیم فینالیست لیگ برتر والیبال زنان به نبرد سوم دو تیم به میزبانی اصفهان کشیده شد.

به گزارش افرا ورزش، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال زنان با پیروزی مهرسان در تهران برابر سپاهان همراه بود تا سپاهان نتواند صعودش به فینال را در پایتخت جشن بگیرد.

امروز دوشنبه ۲۳ بهمن در سالن فدراسیون والیبال، تیم مهرسان تهران توانست در یک بازی نزدیک و پیچیده، ۳ بر ۲ سپاهان اصفهان را با شکست مواجه کند.

این نتیجه در حالی به دست آمد که دیدار رفت دو تیم در اصفهان با پیروزی ۳ بر یک سپاهان همراه بود و بدین ترتیب، اکنون مصاف سوم و نهایی در اصفهان تعیین می‌کند کدام تیم حریف سایپا در فینال خواهد بود.

سپاهان امروز به امید تمام کردن کار به میدان آمد و زمانی که در ست اول ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسید خود را به این هدف نزدیک دید اما اوضاع از ست دوم برای این تیم دشوار شد.

در یک رالی تمام‌عیار در ست دوم، یک غفلت کافی بود که سپاهان در این ست ۲۵  بر ۲۷ تن به شکست دهد. این نتیجه، مهرسان را به زندگی بازگرداند و از نظر روانی، تقویت کرد.

این برتری روانی کمک کرد تا مهرسان در ست سوم تیم برتر میدان باشد به طوری که سپاهان در این ست از امتیاز ۱۶ فراتر نرفت و ۱۶ بر ۲۵ برابر مهرسان تن به شکست داد.

مهرسان که پیروزی را در چنگ خود می‌دید در ست چهارم با بازی انتحاری سپاهان غافلگیر شد. رقابت نفس‌گیری که در ست دوم دیده بودیم بار دیگر شکل گرفت و به اوج رسید و در نهایت این سپاهان بود که ۲۵ بر ۲۳ برنده شد.

در شرایطی که دو تیم خسته اما سراسر شور و امید برای پیروزی بودند و سالن فدراسیون والیبال رقابتی دیدنی را شاهد بود، مهرسان در ست پنجم ۱۵ بر ۱۳ به پیروزی رسید و برنده این مسابقه شد.

اکنون یک رقابت دیگر که شنبه ۲۸ بهمن برگزار می‌شود تعیین می‌کند کدام تیم باید به فینال برود. رقابتی که در سالن میثمی اصفهان برگزار می‌شود و این برای سپاهان یک برتری به شمار می‌رود.

از سوی دیگر، تیمی که برنده مسابقه شنبه در اصفهان باشد این چالش را دارد که باید با فرصت استراحت کمتری، سه روز بعد در دیدار رفت فینال به میدان برود. به عبارت بهتر، پیروزی امروز مهرسان، بهترین خبر برای سایپایی بود که تا فینال یک هفته تمام، فرصت استراحت و بازسازی دارد.

سپاهان و سومین باخت در بهمن دشوار

برای تیم والیبال سپاهان، بهمن‌ماه، تلخ و دشوار پیش رفته است. آن‌ها طی آبان تا پایان دی‌ماه در ۱۰ بازی لیگ برتر، همه بازی‌هایشان را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و حتی یک بار هم نباختند.

با این حال در بهمن، حاصل کار آنها یک پیروزی در ۴ بازی بوده است. سه شکست برابر سایپا و ذوب آهن و امروز برابر مهرسان، اوضاع را برای این تیم دشوار کرده است.

باید دید آیا سپاهان می‌تواند با راه‌یابی به فینال و جبران مافات در آن مرحله، این ماه سخت را به دست فراموشی بسپارد یا خیر.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.