3
یک نفس تا بازگشت به سکوی قهرمانی

سایپا، مدیون شخصیت تیمی و رهبران درون میدان

  • کد خبر : 95719
  • 26 بهمن 1402 - 10:57
سایپا، مدیون شخصیت تیمی و رهبران درون میدان
سایپا با عبور از سد ذوب آهن به فینال لیگ برتر والیبال زنان رسید. اتفاقی که پیش‌بینی می‌شد و اکنون آنها تنها یک گام تا تمام کردن کار، فاصله دارند.

به گزارش افرا ورزش، روزی که سایپا در نیم فصل نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال برابر سپاهان شکست خورد، یک نقطه عطف برای تیم سال ۱۴۰۲ بود. روزی که پلی برای آینده شد.

شکست برابر سپاهان، تیمی که بازیکنانش بارها جام برده‌اند را با واقعیت موجود مواجه کرد: برای قهرمان شدن، سایپا بودن و اتکا کردن به نام‌ها کافی نیست.

بدین ترتیب، تیمی که می‌توانست از پس از آن شکست در سراشیبی سقوط و از دست دادن اعتمادبه‌نفس خود قرار گیرد، برخاست و تا به امروز در آستانه فینال، همه مسابقات خود را برده است.

برتری آن‌ها در دیدار برگشت برابر سپاهان، آن هم در اصفهان، توان واقعی سایپا را نشان و به سوء تفاهمات درباره برترین تیم لیگ پایان داد.

اسرار ثبات سایپا را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد: شخصیت سایپا به عنوان یک قدرت بزرگ دائمی در والیبال و نه تیمی که یک سال می‌درخشد و سال بعد، حتی نامی از آن هم نیست. و دیگری، بازیکنانی سرد و گرم چشیده که در لحظات مبهم مسابقه، جایی که فاصله پیروزی و شکست به اندازه یک سر سوزن است، نقش‌آفرینی می‌کنند.

برای این که قهرمان لیگ شوید، علاوه بر در اختیار داشتن بازیکنانی که از نظر فنی در سطح بالایی هستند، باید رهبران خوبی در میدان داشته باشید. سایپا تیمی است که این ویژگی را دارد.

آن‌ها حتی در بحرانی‌ترین شرایط، به تیمی که از هم پاشیده شده، شباهتی ندارند و این از همبستگی مشترکی نشأت می‌گیرد که در سایپا جریان دارد.

سایپا، سکوی قهرمانی را پس می‌گیرد؟ با تزلزلی که در رقبا می‌بینیم، این احتمال، قوی است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95719

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.