2
با پیروزی در اصفهان

مهرسان حریف سایپا در فینال لیگ والیبال زنان شد

  • کد خبر : 95846
  • 28 بهمن 1402 - 14:43
مهرسان حریف سایپا در فینال لیگ والیبال زنان شد
کامبک مهرسان در اصفهان، سبب شد سپاهان فرصت حضور در فینال لیگ برتر والیبال زنان را از دست بدهد و چهارمین شکست فصل، برای آنها ناگوارتر باشد.

به گزارش افرا ورزش، در سومین و آخرین رویارویی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال زنان، امروز تیم مهرسان تهران در اصفهان موفق شد سپاهان را شکست دهد.

مهرسان ظهر امروز شنبه ۲۸ بهمن با وجود از دست دادن ست نخست، در سه ست بعدی پیروز شد و با برتری سه بر یک به فینال رسید تا حریف سایپا شود.

دو تیم در حالی با هم روبرو شدند که در مسابقه نخست نیمه‌نهایی در اصفهان، سپاهان و در مسابقه دوم در تهران، مهرسان پیروز میدان شدند و دیدار امروز نقش مرگ و زندگی را برای دو تیم داشت.

مهسا صابری مهره باتجربه مهرسان در صعود تیمش به فینال، نقشی انکارناشدنی ایفا کرد

در شرایطی که سپاهان با هدایت مربی کهنه‌کار خود فریبا صادقی در ست نخست، ۲۵ بر ۱۷ پیروز شد اما ادامه مسابقه با تدبیر نیلوفر رشیدی و مهرسان همراه بود.

 مهرسان در ست دوم، در یک رالی نزدیک ۲۶ بر ۲۴ پیروز شد و به زندگی بازگشت. اهمیت پیروزی در این ست، البته در ادامه مسابقه بیشتر نمایان شد.

در ست سوم، مهرسان با بهره مندی از برانگیختگی روانی خود تیم کم‌اشتباه‌تری بود و برتری ۲۵ بر ۲۲ مزد آنها در این بازی نزدیک در سومین ست شد.

در ست چهارم، سپاهان و مهرسان پایاپای پیش آمدند و میزبان آخرین امیدهای خود را برای حفظ شانس حضور در فینال جستجو می‌کرد اما نتوانست اشتباهات خود را کاهش دهد.

مونا دریس محمودی بر روی تور، روز موفقی را سپری کرد اما این برای پیروزی کافی نبود

در رقابت نفس‌گیر در ست چهارم، سرانجام مهرسان ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد تا با برتری سه بر یک، به دیدار نهایی برای سایپایی برسد که در دور مقدماتی، رفت‌وبرگشت برابر این تیم مغلوب شده است.

سپاهان نیز با این شکست به دیدار رده‌بندی رفت تا همشهری‌اش ذوب آهن را ملاقات کند. آخرین تقابل سپاهان با ذوب آهن، چند هفته پیش با پیروزی ذوب آهن همراه بود.

سپاهان در فاجعه‌بارترین بهمن‌ماه خود، در ۵ بازی ۴ بار شکست خورد در حالی که پیش از آن در ۱۰ مسابقه دور مقدماتی، حتی یک بار هم بازنده نشده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.