1
ناکامی سپاهان تداوم پیدا کرد

شکست در کردستان، ضربه نهایی بر پیکر سپاهان

  • کد خبر : 96345
  • 16 فروردین 1403 - 11:40
شکست در کردستان، ضربه نهایی بر پیکر سپاهان
سپاهان با شکست برابر کانی کردستان که گزینه سقوط بود، در رده چهارم لیگ فوتبال زنان باقی ماند. رتبه‌ای که کسی در اصفهان از آن رضایت ندارد.

به گزارش افرا ورزش، خوش‌بینی‌های اولیه و در آغاز فصل در مورد سپاهان و شانس قهرمانی در لیگ برتر فوتبال زنان، به ثمر ننشست و رتبه چهارم در میان تیم، سرانجام کار طلایی پوشان بود.

ضربه آخر را اما کانی کردستان، چهارشنبه‌شب به سپاهان زد و با برتری یک بر صفر برابر سپاهان، بقای خود را در لیگ فوتبال زنان تضمین کرد.

سپاهان در این فصل بار شکست خورد و بار مساوی کرد و در سایر بازی‌ها پیروز شد و با فرض پیروزی در بازی آخر و تشریفاتی خانگی برابر پیکان، می‌تواند فصل را با ۳۳ امتیاز از ۵۴ امتیاز ممکن به پایان برساند.

این آمار امتیاز، برای یک تیم معمولی قابل‌قبول است؛ اما نه برای سپاهان که همواره جاه‌طلب و امیدوار به کسب جام بوده و هر سال، تیم خود را با آرزوی در آغوش گرفتن جام، می‌بندد.

سپاهان از نظر نیروی انسانی، یک‌سروگردن پایین‌تر از رقبایش در لیگ برتر بود و به نظر می‌رسد چهارم شدن در لیگ ۱۴۰۲، رتبه‌ای طبیعی برای این تیم تلقی می‌شود.

درعین‌حال، بهره‌مندی سپاهان از منابع مالی قدرتمند، همواره این انتظار را به وجود می‌آورد که آن‌ها باید بهترین باشند؛ اما در باشگاه سپاهان، راهکارهای مدیریتی طی سالیان گذشته، این انتظار را برآورده نکرده است.

با توجه به نتایج سپاهان، این‌طور برمی‌آید که نیلوفر اردلان، تنها پس از یک فصل حضور در فوتبال (پس از نقل‌مکانش از فوتسال) به پایان راه خود با سپاهان رسیده و قرارداد او تمدید نخواهد شد.

در همین حال، زمزمه‌هایی از عقد قرارداد با مرضیه جعفری، سرمربی تیم همیشه قهرمان خاتون (و پیش‌تر شهرداری) بم به گوش می‌رسد که اقدامی برای تحول در مسیر سپاهان به‌سوی قهرمانی است.

طلایی پوشان اصفهان، طی سال‌های اخیر مربیان پرتعدادی را روی نیمکت خود دیده‌اند. نیمکت سپاهان نیمکتی بی‌ثبات است که از بیان محمودی گرفته تا سمیه شهبازی و مریم ایراندوست را به خود دیده و احتمالاً این تغییرات ادامه خواهد داشت.

انتظار سپاهان برای قهرمانی یک سال دیگر نیز تمدید شد. در اصفهان، بر این باورند که قهرمانی سرانجام از راه خواهد رسید؛ اما مشخص نیست برای تحقق آن، تا چه اندازه آزمون‌وخطا لازم است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=96345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.