18

دفاعیه فرخ شهر : خشونت نبود ؛ جزئی از بازی بود/ عذرخواهی می کنیم

  • کد خبر : 9920
  • 09 شهریور 1397 - 20:59
دفاعیه فرخ شهر : خشونت نبود ؛ جزئی از بازی بود/ عذرخواهی می کنیم

سرمربی تیم فوتسال دریژنو فرخ شهر پس از اتفاقات دیدار برابر سپید رود تهران در لیگ برتر فوتسال هر گونه میل به خشونت برابر حریف تهرانی را رد کرد اما تاکید کرد اگر این اتفاقات باعث کدورت شده از سپیدرود عذرخواهی می کند.

زهره صابری در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران“آی دبلیو اسپورتس” پس از شکست خانگی برابر سپیدرود تهران در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان که مسابقه ای پرحاشیه نیز بود اظهار کرد: تنش در بازی امروز ما برابر سپید رود بسیار بالا بود اما بی احترامی هرگز از سمت تیم دریژنو صورت نگرفت و هیچ خشونتی هم در کار نبود و تعجب می کنم چطور این موضوع سر و صدا به پا کرده است.

مربی – بازیکن دریژنو گفت: اگر خشونتی در جریان بازی رخ داده ، جزئی از بازی و بر اساس بازی درگیرانه است اما این به معنای خشونت یا عمد در برخوردهای فیزیکی نیست. ما به حریف بی احترامی نکردیم اما اگر اتفاقی رخ داده که باعث کدورت و ناراحتی تیم سپیدرود شده من از این بابت عذرخواهی می کنم.

او اضافه کرد: اگر ما تیم خشنی بودیم این تیم ما بود که بازیکن اخراجی داشت. ما فقط درگیر کمتر گل خوردن بودیم. آن ها تیم بزرگ و بسیار محترمی برای ما هستند. بازیکنانی مثل سارا شیربیگی برای ما اسطوره اند و بازی در برابر او و سایر بازیکنان خوشنام سپیدرود و کادر فنی این تیم ، برای تیم ما یک اتفاق خوب بود.

صابری در مورد شکست سنگین این تیم گفت: بازیکنان ما بی تجربه هستند و تا کنون در برابر چنین بازیکنان سطح بالای بازی نکرده بودند. استرس بر بازیکنان ما غلبه کرده بود و همین مسئله در شکست سنگین ما نقش داشت اما مطمئن باشید دریژنو به تدریج شرایط بهتری پیدا می کند.

گفتگو : چیاکو ویسی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.