11

لیگ برتر فوتسال بانوان/ حفاری همچنان متوقف نشدنی ؛ جنگ ، خشونت و اخراج در فرخ شهر

  • کد خبر : 9902
  • 09 شهریور 1397 - 17:29
لیگ برتر فوتسال بانوان/ حفاری همچنان متوقف نشدنی ؛ جنگ ، خشونت و اخراج در فرخ شهر

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان با تداوم موفقیت های مقتدرانه ملی حفاری خوزستان ، ثبت اولین تساوی ها در لیگ و برد جالب سپید رود در روز پر حاشیه فرخ شهر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران“آی دبلیو اسپورتس” ؛در چهارمین هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان و در هفته ای که تیم شهرداری رشت با قرعه استراحت مواجه بود ، تیم های ملی حفاری خوزستان ، پالایش نفت آبادان و سپیدرود تهران حریفان خود را شکست دادند ، نوار پیروزی های متوالی پارس آرای شیراز پاره شد و مس رفسنجان اولین امتیازش را در فصل جاری دشت کرد.

ملی حفاری خوزستان 5 دختران کویر مس کرمان 1 ؛ گام های محکم نابودگر

مهم ترین بازی هفته چهارم در اهواز برگزار شد. حفاری پس از دو برد قاطع و سپس حاضر نشدن استقلال ساری در بازی قبل ، برای تداوم موفقیت های خود حریف سرسختی به نام دختران کویر مس کرمان داشت که هر 2 بازی قبلی خود را برده بود.

با وجود این که پیش بینی می شد دختران کویر بیش از این ها ، برای حفاری دردسر ایجاد کنند اما شرایط اینطور پیش نرفت. فاطمه ارژنگی در سومین بازی پیاپی برای دختران کویر گل زد اما این گل کافی نبود.

سحر پاپی ، ماشین گلزنی حفاری در این بازی 2 گل دیگر زد و آمار گل هایش را به 8 گل رساند. مهتاب بنایی ، الهام عنافجه و فاطمه پاپی دیگر گلزنان حفاری بودند. با احتساب 3 امتیازی بازی با استقلال ساری ، اهوازی ها حالا با 12 امتیاز با قدرت پیش می روند.

تیم زیور بابایی چهره یک مدعی قهرمانی را دارد اما رقابت آن ها در ادامه نیم فصل برابر سپیدرود و پالایش نفت ، جذاب تر خواهد بود. اگر مشکلات مالی ، حفاری را آزار ندهد آن ها تمام مولفه ها برای قهرمانی را دارند.

دریژنو فرخ شهر 1 سپیدرود تهران 11 ؛ خشونت ، جنگ و تاسف

خشونت بار ترین بازی لیگ برتر فوتسال بانوان در هفته چهارم گرچه نتیجه ای با برد قاطع داشت اما همه چیز در آن تحت تاثیر اتفاقات غیر ورزشی در میدان قرار گرفت. پاگشای فاطمه شریف به لیگ برتر فوتسال با پیراهن سپیدرود ، با گل همراه شد و چه شروعی برای او بهتر از این ، سپیدرود دیگر تیم موفق لیگ که همه امتیازات را به دست آورده برای بازی با دریژنو ، تیم زهره صابری به فرخ شهر در چهارمحال و بختیاری رفت و با بردی پرگل جای هیچ حرف و حدیثی را نگذاشت.

سارا شیربیگی ستاره این هفته لیگ ، در این بازی یک تنه 4 گل به دریژنو زد. نسترن مقیمی 2 گل به ثمر رساند و فاطمه شریف هم در اولین بازی خود پس از مصدومیت ، دبل کرد. رقیه صومعه ، مرضیه توفیقی نسب و فرزانه توسلی دیگر گلزنان این بازی بودند.

فرزانه توسلی دروازه بان تیم ملی فوتسال و تیم سپیدرود در این بازی پس از این که قصد داشت با ضربه ای بلند توپ را به مقابل دروازه حریف برساند ، توپ با اشتباه دروازه بان دریژنو به درون دروازه غلتید تا نام دروازه بان در بین گلزنان ثبت شود.

اما در زمین مسابقه ، خشونت و بازی فیزیکی ، حرف اول را می زد. نتیجه این بازی پرتنش و سراسر خشونت ، اخراج سارا شیربیگی پس از اعتراض به داور بود. شیربیگی معتقد بود بازیکن دریژنو به وی فحاشی کرده است. در جریان بازی در اتفاقی عجیب زهره صابری مربی بازیکن دریژنو  زمانی که در میدان بود ناگهان بازی را رها کرد و با عصبانیت به سمت میز ناظر بازی رفت و چند بار محکم روی میز ناظر بازی کوبید. نظر داوران این بود که این بازیکن جریمه نشود.

گزارش ها از فرخ شهر حاکی از شعار تماشاگران علیه فرزانه توسلی است. چند بازیکن تیم میزبان به دلیل شدت برخوردهای فیزیکی مصدوم شدند. همچنین بازیکنان تیم سپیدرود تهران پس از پایان بازی در خارج از سالن فرخ شهر ، با مردانی که منتسب به تیم میزبان بوده اند مشاجره لفظی داشته اند.

پالایش نفت آبادان 5 هیئت خراسان رضوی صفر ؛ برد برزیلی

پالایش نفت آبادان پس از این که هفته گذشته با قرعه استراحت مواجه شده بود در آبادان به دیدار تیم هیئت خراسان رضوی رفت و 5 بر صفر به پیروزی رسید. سپیده زرین راد در این بازی 2 گل برای نفت به ثمر رساند و  مهسا کمالی ، فاطمه خورنگ و عاطفه عابدی دیگر گلزنان تیم خدیجه پور بهبهانی بودند.

مهسا کمالی در دومین بازی برای تیم جدیدش ، اولین گلش را با پیراهن زرد آبادانی ها به ثمر رساند و عاطفه عابدی به روند گلزنی های خود ادامه داد. پالایش نفت با این برد 6 امتیازی شد و دومی برد پیاپی را کسب کرد تا شکست هفته اول را تقریبا فراموش کند.

هیئت خراسان رضوی اما در سومین بازی خود برای سومین بار متوالی شکست خورد. رویا کلاتی بر خلاف دو بازی اخیر تیمش، نتوانست گلزنی کند و تیغ مشهدی ها برای موفقیت در این بازی ، به اندازه کافی بران نبود.

پیروزی آبادانی ها در این بازی محتمل و قابل پیش بینی بود اما آن ها در ادامه لیگ در انتظار رویارویی با حریفان سرسخت تری هستند و چالش آن ها با سایر تیم ها به لیگ جذابیت می بخشد. به جای یادآوری قهرمانی فصل گذشته نفتی ها ، باید تلاش کنیم از عملکرد آن ها لذت ببریم. صد حیف که از دیدنشان محرومیم.

استقلال ساری 3 پارس آرای شیراز 3 ؛ ترمز پارس آرا کشیده شد

در روزی که به نظر می رسید استقلال ساری در حال کسب اولین پیروزی این فصل خود است تیم نجمه برزگر ، به خود آمد و اجازه نداد روند شکست ناپذیری پارس آرا متوقف شود.

بازی در زمین خاص سالن سید سول حسینی ساری برگزار شد و استقلال ساری پس از 3 شکست پی در پی بالاخره در لیگ امتیاز گرفت گرچه بعید است آن ها از همین یک امتیاز چندان خوشحال باشند.

فریبا میرزا جانی و نسیم نوازنده استقلال ساری را 2 بر صفر پیش انداخته بودند و اوضاع به کام ساروی ها پیش می رفت اما نیمه دوم متعلق به پارس آرا بود. بهاره رستم پور، زهرا خورنگ و زهرا کوراوند برای پارس آرا گل زدند و یک گل دیگر از نسیم نوازنده ، امتیازات را تقسیم کرد.

پارس آرا پس از 3 برد پیاپی ، برای اولین بار در این فصل پیروز نشد اما نباید از تساوی در ساری چندان هم ناراضی باشد. آن ها در یک قدمی شکست قرار داشتند. استقلال ساری نیز با دشت اولین امتیاز ، می تواند با امید ، به آینده نگاه کند.

مس رفسنجان 2 پویندگان صنعت فجر شیراز 2 ؛ مس بالاخره نباخت!

مس رفسنجان ، تیم خوب عاطفه رضایی با وجود این که در 3 بازی ابتدایی خود در لیگ بازنده شده اما هنوز هم چهره یک تیم انتهای جدولی را ندارد. مس امروز توانست اولین امتیاز خود را در فصل جدید به دست بیاورد البته آن ها از بازی با پویندگان صنعت فجر شیراز برد می خواستند.

محدثه محمدی و سهیلا رودسری برای مس رفسنجان گلزنی کردند و نیلوفر حسن پور و یلدا تاجیک برای تیم پویندگان صنعت شیراز. ستاره زارع سرمربی پویندگان برای سومین هفته متوالی نبرد البته تساوی در رفسنجان نتیجه بدی برای پویندگان نیست.

هر دو تیم این ظرفیت را دارند تا به زودی رتبه خود در جدول را زیر و رو کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.