17

نجمه مرادی و پیروزی ذوب آهن در مشهد‎ ‎: بردیم اما دلچسب نبود!

  • کد خبر : 11511
  • 01 مهر 1397 - 18:56
نجمه مرادی و پیروزی ذوب آهن در مشهد‎ ‎: بردیم اما دلچسب نبود!

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان می گوید پیروزی در مشهد او را راضی نکرده. نجمه مرادی می گوید ذوب آهن مجبور است قدم هایش برای موفقیت را کوتاه تر بردارد.

نجمه مرادی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس در مورد پیروزی ذوب آهن در مشهد برابر اشتاد سازه در هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان اظهار کرد: بازی با اشتاد سازه سومین بازی ما در لیگ بود و باید در این بازی پیروز می شدیم البته باید اذعان کنم انتظارم از تیم بیشتر بود و بازیکنان ذوب آهن عملکرد مورد انتظار من را ارائه نکردند. البته این موضوع که اشتاد سازه بازی خوبی ارائه می دهد و کیفیت تیم ها بالا رفته اتفاق خوشحال کننده ای است.

او اضافه کرد: ما در مجموع  به هدف خود که کسب 2 امتیاز بازی بود رسیدیم اما به طور صادقانه ، این پیروزی برای من دلچسب نبود. فکر می کنم در شرایطی قرار داریم که باید قدم هایمان را کوتاه تر برداریم و‌ به آرامی به سمت تبدیل شدن به یک تیم ایده آل حرکت کنیم.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان گفت: ما یک بازی معوقه با هیئت البرز داریم و این هفته بازی معوقه را برگزار می کنیم و پس از بازی با هیئت البرز در فرصت تعطیلی 20 روزه لیگ ، روی برنامه بدنسازی تمرکز خواهیم کرد.

مرادی تاکید کرد:  نباید فراموش کنیم که ذوب آهن با چه شرایطی وارد لیگ شد. ما هنوز از نظر بدنی شرایط استانداردی نداریم و تعطیلات پیش رو فرصت خوبی برای جبران این خلا است.  خوشبختانه هیچ یک از بازیکنان ما قرار نیست به تیم حاضر در مسابقات باشگاه های آسیا ملحق شود و این که همه نفراتمان را در بازه تعطیلات در اختیار داریم خبر خوبی است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=11511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.