12

هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان/ حفاری اهواز قهرمان نیم فصل ؛ پیروزی بزرگ برای مشهد

  • کد خبر : 12666
  • 20 مهر 1397 - 13:38
هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان/ حفاری اهواز قهرمان نیم فصل ؛ پیروزی بزرگ برای مشهد

هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار شد و در روز قرعه استراحت تیم نامی نو اصفهان ، تیم حفاری اهواز با پیروزی در دربی خوزستان برابر پالایش نفت آبادان قهرمان نیم فصل شد. در دربی شمال نیز استقلال ساری در خانه برابر شهرداری رشت شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۲۰ مهر هفته دهم خود را پشت سر گذاشت و در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم فصل نخست ، تیم ملی حفاری اهواز قهرمانی نیم فصل خود را جشن گرفت.

حفاری خوزستان ۴ پالایش نفت آبادان ۲ / همچنان روی خط پیروزی

مهم ترین بازی این هفته لیگ برتر فوتسال زنان در اهواز برگزار شد و در دربی خوزستان ، حفاری اهواز و پالایش نفت آبادان با هم دیدار کردند. در مسابقه ای که اشتباهات فردی بازیکنان در گل های به ثمر رسیده بازی نقش کمی نداشت ، حفاری تیم هوشیارتری نشان داد و ۴ بر ۲ پیروز شد.

تیم زیور بابایی این خصوصیت را دارد که علاوه بر بهره مندی از بازیکنان موثر در فاز هجومی ، در کار دفاعی کم اشتباه است ، متراکم دفاع می کند و فرصت گلزنی زیادی به تیم حریف نمی دهد. در گل های خورده حفاری از ابتدای فصل تاکنون ، پای یک اشتباه فردی بد یا یک ضربه یا حرکت فوق العاده و خاص از حریف در میان بوده است.

در مسابقه اهواز ، فرشته خسروی با ۲ گل درخشید، سحر پاپی و فاطمه پاپی دیگر گلزنان میزبان بودند. برای پالایش نفت آبادان نیز مهسا کمالی و سپیده زرین راد ، گلزنان این بازی بودند. حفاری با این برد خانگی بدون توجه به نتایج هفته آتی ، قهرمان نیم فصل شد.

استقلال ساری ۳ شهرداری رشت ۷ / استقلال ، متخصص ۷ تایی شدن

در ساری ، استقلال ساری و شهرداری رشت دربی شمال را برگزار کردند. قابل انتظار نبود که عملکرد منفی استقلال ساری در بازی هفته گذشته در آبادان که به شکست ۷ بر صفر این تیم انجامید در بازی با شهرداری رشت نیز ادامه یابد اما این اتفاق رخ داد و جالب این که ساروی ها دوباره ۷ گل خوردند.

نسیم نوازنده با ۲ گل و ستاره محمدی در این بازی برای تیم رعنا محمدی گلزنی کردند. استقلال ساری در نیمه نخست عملکرد بهتری داشت و با تساوی ۲ بر ۲ به رختکن رفت اما در نیمه دوم وا داد و بازی از دست این تیم خارج شد. فاطمه حسینی نیا با ۲ گل ، فاطمه قویدل با ۲ گل و مریم حکمتی ، عسل بابا زاده و سمانه خدابنده در این بازی در پیروزی شهرداری رشت سهیم شدند.

با شکست ۷ بر ۳ استقلال ساری در رشت ، این تیم با سقوط یک پله ای در جدول به رده ماقبل آخر رسید. شهرداری رشت اما با این ۳ امتیاز به جمع تیم های بالای جدول نزدیک شد و فاصله اش را با مدعیان رده های سوم و چهارم جدول حفظ کرد.

پارس آرای شیراز ۲ هیئت خراسان رضوی ۴ / شگفتی سازی مشهدی ها در شیراز

شاید جالب ترین نتیجه در بازی های این هفته را هیئت خراسان رضوی گرفته باشد. مشهدی ها که از ابتدای فصل فقط یک برد در کارنامه داشتند در شیراز شگفتی ساز شدند و پارس آرا را که معمولا در خانه تیم سرسختی نشان می دهد شکست دادند و همه را به تعجب وا داشتند آن هم در شرایطی که در فاصله کمتر از ۲ دقیقه به پایان مسابقه ۲ بر یک عقب بودند.

این برد می تواند سرآغاز فصل جدیدی در روند حرکتی تیم هیئت خراسان رضوی در ادامه لیگ برتر فوتسال بانوان باشد. سمیرا زمانیان در این بازی برای هیئت خراسان رضوی دو گل زد . کاپیتان مریم رضا پور ، چهره کاریزماتیک خراسانی ها در این بازی دوباره گل زد و گلزن دیگر ، چهره ای بود که در همه های گذشته نامش را به وفور شنیده ایم : رویا کلاتی.

در ترکیب پارس آرا ، مریم نوری و بهاره رستم پور برای تیم پارس آرا گلزنی کردند. پارس آرا در هفته های گذشته نتایج ناامید کننده ای کسب کرده است. آن ها پس از شروعی رویایی در ابتدای فصل ، به تدریج وارد بحران شدند و هنوز این شرایط را با خود دارند. ار آخرین برد پارس آرا مدت زیادی می گذرد و نجمه برزگر باید به فکر نیم فصل دومی متفاوت باشد.

پویندگان صنعت شیراز ۴ دختران کویر مس کرمان ۴ / تقسیم امتیازات به سود رقبا

شیراز شاهد ۲ بازی دیدنی از لیگ بود. پس از مسابقه جذاب پارس آرا و هیئت خراسان ، پویندگان با هدایت ستاره زارع به دیدار دختران کویر مس کرمان رفت. کرمانی ها در این بازی نتیجه بازی هفته گذشته برابر مس رفسنجان را تکرار کردند.

از این تساوی ، دختران کویر نمی تواند ناراضی باشد. آن ها همچنان تیم سوم جدول هستند و هدف آن حفظ این جایگاه در آینده است اما پویندگان اگر این بازی را می برد به رشد قابل توجهی در جدول دست پیدا می کرد. بازی شیراز ، بازی دوقلوی های کریمی نسب بود. نرگس ۲ گل و نجمه یک گل برای دختران کویر زدند و یک گل هم سهم شادی بهرامی بود.

پویندگان صنعت هم مثل هفته قبل در خانه بیش از یک امتیاز نگرفت. قابل پیش بینی بود که شهین افلاکی در این بازی گلزنی کند. او با دبل خود یکی از چهره های مهم بازی بود. مریم چرخاوی و زهرا احمدی زاده دیگر گلزنان این تیم بودند.

دریژنو فرخ شهر ۳ مس رفسنجان ۱۱ / مس ، با اقتدار ادامه می دهد

در فرخ شهر ، تیم انتهای جدولی دریژنو فرخ شهر نتوانست برابر مس رفسنجان مقاومت کند. تیم عاطفه رضایی به روند شکست ناپذیری اش از هفته سوم به بعد ادامه داد و ۳ امتیاز آسان را در فرخ شهر به دست آورد و ۱۱ بر ۳ پیروز شد.

عصمت داوودی کیا در مسابقه فرخ شهر برای مس پوکر کرد و ۴ گل زد ، محدثه محمدی دست به هت تریک زد و ۳ گل به ثمر رساند ، فاطمه اعتدادی که کاملا در ترکیب مس رفسنجان جا افتاده ۲ گل زد و سحر زمانی و سهیلا رودسری هم هر کدام یک گل وارد دروازه حریف کردند.

مس دیگر شباهتی به تیمی که در ابتدای فصل ، مداوم امتیاز از دست می داد ندارد. اگر تساوی های تقریبا پرتعداد آن ها به برد تبدیل شده بود وضعیت فعلی آن ها بهتر بود اما در هر حال فاصله مس با بالای جدول چندان زیاد نیست. آن ها با اتکا به مهره های اثر گذار خود هر روز خطرناک تر از قبل می شوند.

جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال بانوان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.