14

رازهای شکست ناپذیری مس رفسنجان ؛ فاطمه اعتدادی و دیگران

  • کد خبر : 12768
  • 21 مهر 1397 - 16:10
رازهای شکست ناپذیری مس رفسنجان ؛ فاطمه اعتدادی و دیگران

تیم فوتسال مس رفسنجان در هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان توانست در فرخ شهر تیم انتهای جدولی دریژنو را گلباران کند. آن ها حالا از هفته سوم به بعد در هیچ مسابقه ای در لیگ فوتسال بانوان نباخته اند اما رازهای شکست ناپذیری مس رفسنجان چیست؟

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ مس رفسنجان گرچه در بین تیم های بالانشین جدول لیگ برتر فوتسال بانوان حضور ندارد اما کسی نمی تواند منکر پیشرفت قابل توجه آن ها طی هفته های گذشته شود.

زمانی که آن ها در پایان هفته سوم لیگ با ۳ بازی و ۳ شکست در انتهای جدول بودند کسی فکر آن را نمی کرد که اوضاع تا این حد برای مس رفسنجان تغییر کند. گرچه مس در ۲ بازی از ۳ بازی آغازین خود با تیم های مدعی حفاری و نامی نو مواجه شده بود اما شکست در خانه به پارس آرا نشان می داد شرایط در رفسنجان عادی نیست.

با این حال روزهای خوش از راه رسید. فاطمه اعتدادی به مس پیوست ، بازیکنان مس رفسنجان به خودباوری رسیدند و نام هایی چون سهیلا رودسری ، عصمت داوودی کیا ، سحر زمانی و محدثه محمدی از این تیم مطرح شدند.

حالا مس رفسنجان از ۶ بازی اخیر ۱۲ امتیاز کسب کرده ، هرگز نباخته و با تیم رده سوم جدول فقط ۳ امتیاز فاصله داردو در این بین ، رازهای شکست ناپذیری مس رفسنجان قابل توجه است.

عاطفه رضایی سرمربی مس رفسنجان در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد آن چه بر تیمش گذشته می گوید: لیگ امسال زودتر از زمان همیشگی آغاز شد و ما به اندازه کافی آماده نبودیم. بازیکنان ما با مشکل ناهماهنگی مواجه شدند و مصدومانی هم روی دست تیم بودند.

او اضافه می کند: از هفته سوم اوضاع بهتر شد. تیم به هماهنگی رسید ، زحمات نتیجه داد و حضور فاطمه اعتدادی به تیم ما کمک زیادی کرد. اعتدادی همه ی موفقیت تیم ما نیست اما در این روند صعودی نقش مثبت و بسیار موثری داشته است.

مس به این روند ادامه می دهد؟ ممکن است. رضایی در این باره می گوید: تیم ما بالغ تر شده و این هدف را داریم که در بین ۴ تیم بالای جدول قرار بگیریم. اوضاع خوبی داریم و بعید است در نیم فصل دوم بازیکنی را اضافه کنیم. یک بازیکن مصدوم به نام سمیه موسایی داریم که یک بازی برای ما انجام داده و آسیب دیده و به زودی آماده بازی خواهد بود. بازگشت او تنها تغییر ماست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.