20

نگاهی بر عملکرد هانیه بیداد در المپیک جوانان آرژانتین

  • کد خبر : 12886
  • 23 مهر 1397 - 14:41
نگاهی بر عملکرد هانیه بیداد در المپیک جوانان آرژانتین

سولماز عباسی مربی قایقران رویینگ اعزامی ایران به بازی های المپیک جوانان در آرژانتین عقیده دارد نتایجی که هانیه بیداد در المپیک جوانان کسب کرده رضایت بخش بوده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ بازی های المپیک جوانان در آرژانتین رو به اتمام است و ماموریت تنها دختر قایقران ایران در رویینگ به اتمام رسیده است. هانیه بیداد قایقران جوان و آینده دار ایران در این رقابت ها در بین نفرات دسته سوم 8 نفره مسابقات قرار گرفت.

اکنون سولماز عباسی مربی تیم اعزامی به دفاع از عملکرد هانیه بیداد پرداخته است و حضور در آرژانتین را یک تجربه مناسب برای هانیه بیداد می داند. آیا بیداد بهترین گزینه برای اعزام به بوئنوس آیرس بود؟

پاسخ به این سوال روشن است. ایران ابتدا سهمیه حضور در این مسابقات را به دست آورد که این سهمیه هم توسط خود هانیه بیداد به دست آمد اما فدراسیون قایقرانی این برنامه را در دستور کار قرار داد که از بین قایقرانان رویینگ ایران هر یک که دارای شرایط و نتیجه بهتری در انتخابی باشند به آرژانتین اعزام شوند که باز هم هانیه بیداد عملکرد برتر را ارائه کرد.

هانیه در آرژانتین تمام تلاش خود را به کار بسته است. او مجبور بوده در یک روز 2 بار مسابقه دهد آن هم در شرایطی که باد شدیدی در محل مسابقات وجود داشت و این باد هم مخالف بود و کار را برای قایقرانان دشوار می کرد.

در این میان یک نکته حائز اهمیت است. قایقرانان جوان ایران به دلیل مشکلات اقتصادی امکان حضور در مسابقات جوانان جهان در چک را به دست نیاوردند و این یعنی فرصت مناسبی برای رقابت با مدعیان را از دست دادند به طوری که حضور در مسابقات جمهوری چک به وضوح می توانست بر عملکرد بوئنوس آیرس اثر بگذارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.