5
مسابقات رویینگ زیر ۲۳ سال آسیا

دبل قهرمانی کیمیا زارعی | فاطمه مجلل طلا گرفت

  • کد خبر : 95215
  • 25 آذر 1402 - 8:23
دبل قهرمانی کیمیا زارعی |  فاطمه مجلل طلا گرفت
در ادامه مسابقات رویینگ زیر ۲۳ سال آسیا در تایلند، کیمیا زارعی در بخش تک نفره طلا گرفت و سپس همراه با فاطمه مجلل در دونفره نیز قهرمان شد.

به گزارش افرا ورزش، رقابت‌های قایقرانی رویینگ قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا امروز شنبه در پاتایای تایلند با دو مدال طلا برای تیم ایران در بخش زنان توسط کیمیا زارعی و فاطمه مجلل همراه شد.رویی

در این رقابت، کیمیا زارعی که به‌عنوان صدرنشین دور مقدماتی به فینال رسیده بود، در رویینگ تک‌نفره سبک‌وزن در فینال A با حریفانی از تایلند، ویتنام، قزاقستان، هنگ‌کنگ و سریلانکا رقابت کرد.

دختر همدانی در پایان با زمان ۸:۰۷.۴۵۲ دقیقه در جایگاه نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد. در این ماده نمایندگان تایلند و قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

کیمیا زارعی سپس همراه با فاطمه مجلل در رویینگ دونفره سنگین‌وزن در فینال A حاضر شد و در مصاف با قایقرانان هنگ‌کنگ، قزاقستان و ویتنام به آب زد.

تیم ایران متشکل از زارعی و مجلل در پایان با زمان ۷:۲۷.۹۹۴ دقیقه در جایگاه نخست قرار گرفتند و صاحب مدال طلا شدند. در این ماده نمایندگان ویتنام و قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

دبل قهرمانی برای کیمیا زارعی از این نظر حائز اهمیت است که اوضاع را برای او پس از ناکامی در کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو، سروسامان می‌بخشد.

تیم ایران همچنین در رده سنی جوانان نیز آوینا بخشایی و مهنا حاجی‌حسینی را در فینال این رده سنی دارد و به نظر می‌رسد در رده جوانان دختر نیز مدال خوش‌رنگی کسب می‌کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.