3
مسابقات رویینگ زیر ۲۳ سال آسیا

فاطمه مجلل دومین طلا را هم صید کرد

  • کد خبر : 95247
  • 27 آذر 1402 - 7:55
فاطمه مجلل دومین طلا را هم صید کرد
فاطمه مجلل با قهرمانی در ماده تکنفره سنگین وزن، دومین مدال طلای خود در مسابقات قایقرانی رویینگ زنان زیر ۲۳ سال آسیا را به دست آورد.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات قایقرانی رویینگ قهرمانی آسیا در رده‌های سنی جوانان و زیر ۲۳ سال ادامه یافت و تیم ایران در بخش زنان توسط فاطمه مجلل به مدال طلا رسید.

فاطمه مجلل روز یکشنبه 26 آذر در پاتایای تایلند در ماده تک نفره سنگین وزن در فینال A با حریفانی از قزاقستان، هنگ‌کنگ، ویتنام، فیلیپین و سریلانکا رقابت کرد و در پایان با زمان ۹:۰۷.۴۴۵ دقیقه در جایگاه نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد.

این طلا برای مجلل یک روز پس از آن به دست آمد که او توانسته بود همراه با کیمیا زارعی در ماده دونفره نیز به مدال طلا دست یابد. بدین ترتیب او نیز همانند کیمیا زارعی، صاحب دو نشان طلا از رویینگ زیر ۲۳ سال آسیا شد.

آوینا بخشایی و مهنا حاجی‌حسینی در رده جوانان

در ادامه رقابت آوینا بخشایی و مهنا حاجی‌حسینی در رویینگ دونفره جوانان در فینال A با حریفانی از ازبکستان، ژاپن، چین، ویتنام و کره رقابت کردند و در پایان با زمان ۸:۲۵.۹۸۲ دقیقه پنجم شدند.

همچنین آوینا بخشایی در فینال A با حریفانی از کره، تایلند، چین، ویتنام و ازبکستان مسابقه داد و در پایان با زمان ۸:۵۷.۷۶۰ دقیقه عنوان ششمی را کسب کرد. در این ماده نمایندگان چین، ویتنام و ازبکستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=95247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.