8
روز دوم بازی‌های آسیایی هانگژو

نقره دیگری برای رویینگ، این بار در قایق چهار نفره

  • کد خبر : 93795
  • 03 مهر 1402 - 7:05
نقره دیگری برای رویینگ، این بار در قایق چهار نفره
تیم قایقرانی رویینگ چهار نفره ایران موفق شد مدال دیگری را برای کاروان ایران در روز دوم بازی‌های آسیایی هانگژو به دست بیاورد.

به گزارش افرا ورزش، دومین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو از بامداد امروز دوشنبه سوم مهر به وقت تهران آغاز شد و تیم رویینگ چهار نفره زنان ایران به مدال نقره رسید.

دختران رویینگ ایران امروز در قایق چهار نفره سنگین وزن با ترکیب نازنین ملایی، مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجلل در رقابت با چین، اندونزی، قزاقستان و ویتنام نایب قهرمان شدند.

تیم زنان ایران زمان ۶ دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۸۲ صدم ثانیه را به ثبت رساند درحالی‌که چینی‌ها با زمان ۶ دقیقه و ۴۲ ثانیه و ۸۴ صدم ثانیه اختلاف قابل‌توجهی با تیم ایران داشتند.

 بدین ترتیب سومین مدال کاروان نیز توسط دختران ایرانی به دست آمد. اولین مدال را رویینگ دو نفره سنگین‌وزن با ترکیب مهسا جاور و زینب نوروزی و دومی را مرجان سلحشوری در پومسه در روز نخست، کسب کرده بودند.

همچنین مهسا جاور و زینب نوروزی خود را در بازی‌های آسیایی هانگژو دو مداله کردند تا پایانی موفق در این مسابقات داشته باشند.

نازنین ملایی نیز که در قایق دو نفره سبک‌وزن همراه با کیمیا زارعی چهارم شده بود و نتوانسته بود مدالی بگیرد امروز سرانجام در هانگژو به مدال رسید.

فاطمه مجلل نیز در اولین حضورش در بازی‌های آسیایی طعم شیرین کسب مدال را چشید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=93795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.