16

علت سفر نکردن اشتاد سازه به گچساران چه بود؟ / کرمی : برنامه 40 روز قبل ابلاغ شده بود

  • کد خبر : 13282
  • 28 مهر 1397 - 17:10
علت سفر نکردن اشتاد سازه به گچساران چه بود؟ / کرمی : برنامه 40 روز قبل ابلاغ شده بود

علیرضا قلی زاده مدیر تیم هندبال اشتاد سازه خراسان رضوی درباره علت سفر نکردن اشتاد سازه به گچساران صحبت کرده و دلایل این موضوع را بیان کرده است. مراد کرمی رئیس سازمان لیگ هندبال نیز تاکید کرده برنامه مسابقات ، ۴۰ روز قبل به باشگاه ها ابلاغ شده است.

به گزارش  پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان در حالی به انجام رسید که دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و اشتاد سازه خراسان به دلیل عدم حضور تیم اشتاد سازه در گچساران برگزار نشد.

در شرایطی که موضوع مشکل مالی برای تهیه بلیت سفر به گچساران ، علت اولیه عدم حضور تیم اشتاد سازه عنوان شده بود اما علیرضا قلی زاده مدیر تیم هندبال اشتاد سازه خراسان رضوی این موضوع را رد کرد و مسائل دیگری را عامل عدم حضور در این بازی عنوان کرد.

علیرضا قلی زاده در گفتگو با  آی دبلیو اسپورتس ؛ در خصوص مورد عدم حضور تیم اشتاد سازه برابر نفت و گاز گچساران در هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان اظهار کرد: موضوع عدم حضور ما ارتباطی به هزینه سفر نداشت. در حقیقت تعلل سرپرست تیم برای تهیه بلیت سفر و همزمانی ایام سفر به مناطق جنوب و غرب برای اربعین حسینی و سفر به کربلا ، موجب شد ما نتوانیم برای تهیه بلیت سفر به نتیجه برسیم.

او اضافه کرد: سفرها به غرب و جنوب افزایش یافته و علاوه بر موضوع افزایش قیمت بلیت ، اعزام یک تیم 18 نفره به صورت یکجا در هیچ قطار یا پروازی ممکن نبود. از سوی دیگر صلاح نبود که دخترانمان را به صورت پراکنده و در چند گروه مجزا با توجه به ظرفیتی که پروازها و قطار در اختیار ما قرار می دادند ، به گچساران بفرستیم.

مدیر تیم هندبال اشتاد سازه خراسان گفت: از فدراسیون هندبال تقاضای تغییر زمان این مسابقه را کردیم. در این زمینه منتظر اعلام نتیجه کمیته انضباطی هستیم و اگر به سود ما رای داده شود این بازی در زمان دیگری برگزار خواهد شد و ما برابر گچساران ، بازنده نمی شویم.

کرمی : برنامه بازی ها ۴۰ روز قبل ابلاغ شده بود

مراد کرمی رئیس سازمان لیگ هندبال در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در خصوص موضوع عدم حضور اشتاد سازه و سرنوشت بازی گفت: کمیته انضباطی باید در این خصوص تصمیم گیری کند اما به عنوان یک قاعده کلی در چنین مواردی نتیجه بازی ۱۰ بر صفر به سود میزبان خواهد بود و اگر لازم باشد جرائمی نیز در نظر گرفته می شود.

رئیس سازمان لیگ هندبال ایران اضافه کرد: باشگاه اشتاد سازه خراسان درباره عدم حضور در بازی گچساران توضیحاتی ارائه کرده است با این حال برنامه مسابقات ، ۴۰ روز قبل به باشگاه ها ابلاغ شده است و این پذیرفته نیست که یک تیم ، امور مربوط به سفرش را درست به زمان نزدیک به سفر موکول کند.

این مقام مسئول در فدراسیون هندبال تاکید کرد پس از بررسی شرایط موجود در مورد این بازی تصمیم گیری خواهد شد. فدراسیون هندبال حامی باشگاه ها است اما در عین حال بر لزوم احترام و جدیت در اعمال قوانین پافشاری می کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.