13

ایران ۲۴ استرالیا ۲۹ / ایران تیم ۱۰ دقیقه پایانی نیست

  • کد خبر : 15526
  • 11 آذر 1397 - 15:39
ایران ۲۴ استرالیا ۲۹ / ایران تیم ۱۰ دقیقه پایانی نیست

تیم ملی هندبال بانوان ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های هندبال قهرمانی آسیا در کوماموتوی ژاپن برابر استرالیا شکست خورد. به نظر می رسید همه چیز پایاپای پیش می رود اما ایران در ۱۰ دقیقه پایانی بازی را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا این روزها در جنوب ژاپن در حال برگزاری است. تیم ملی هندبال زنان ایران پس از شکست برابر قزاقستان امروز یکشنبه ۱۱ آذر به دیدار استرالیا رفت و ۲۹ بر ۲۴ بازنده شد گرچه در اغلب دقایق بازی ، ایران کاملا نزدیک به کانگوروها بود.

ایران در این بازی شروع خوبی نداشت و همین اتفاق در پایان بازی نیز برای ایران رخ داد. ابتدا استرالیا ۴ گل متوالی وارد دروازه ایران کرد و سپس ایران بود که ۳ گل را به طور پی در پی پاسخ داد اما باز هم استرالیا به ۳ گل رسید و از آن زمان ، رقابت دو تیم داغ تر شد.

استرالیایی ها در این ماراتن نیمه نخست را ۱۲ بر ۱۱ به سود خود پایان دادند. این نتیجه امید را در دل بازیکنان ایران زنده کرد تا در نیمه دوم از حریف پیشی بگیرند. در تمام جریان نیمه دوم این جنگ شانه به شانه ادامه داشت. گاهی اوضاع به کام استرالیا بود و گاه به کام ایران.

در شرایطی که بازی ۲۰ بر ۱۶ به سود استرالیا پیش می رفت ، ایران توانست طی دقایق ۱۴ تا ۱۹ نیمه دوم ، با ۲ گل مژگان قهرمانی و گل های مینا وطن پرست و شقایق باپیری بازی را مساوی کند. این بازگشت خیره کننده اما ناکام ماند زیرا ایران باز هم تیم ۱۰ دقیقه پایانی نبود.

در ۱۰ دقیقه پایانی استرالیا به ۹ گل رسید و ایران تنها به ۴ گل. ایران طی دقایق ۱۹ تا ۲۴ ، ۶ گل خورد و فقط یک گل به ثمر رساند. این مقطع از بازی ، تعیین کننده ترین زمان در این مسابقه بود که در نهایت پیروزی را به استرالیا هدیه کرد.

ستاره استرالیایی ها در این بازی ، سالی پوتوکی بود که به تنهایی ۱۲ گل برای استرالیا به ثمر رساند. اما گیگنارد نیز با ۶ گل ، نقش برجسته ای در برد کانگوروها داشت . در ترکیب ایران ، گلزن ترین بازیکن راضیه جانباز بود. بازیکن سریع و آماده کرمانی تیم ملی ۶ گل برای ایران وارد دروازه حریف کرد. ایران در این بازی از هر دو دروازه بان خود ، هانیه لک و فاطمه خلیلی استفاده کرد.

مژگان قهرمانی و شقایق باپیری هر کدام ۵ گل به ثمر رساند و فاطمه سادات موسوی ۳ گل ، مینا وطن پرست ۲ گل و شیدا فلاحی ، حدیثه نوروزی و ساناز رجبی با یک گل ، دیگر گلزنان ایران برابر یکی از دو تیم قاره اقیانوسیه بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.