16

مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی آسیا در تهران/ 6 مدال برای دختران ایران

  • کد خبر : 1694
  • 15 اسفند 1396 - 22:48
مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی آسیا در تهران/ 6 مدال برای دختران ایران

رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی آسیا با کسب 6 مدال برای دختران ایران همراه شد. به طوری که صدف ساوه شمشکی ، فروغ عباسی و عاطفه احمدی برای ایران مدال آوردند.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی آسیا در پیست اسکی بین المللی دربندسر تهران برگزار شد و دختران اسکی باز ایران در این مسابقات موفق عمل کردند.

در شرایطی که فدراسیون اسکی تلاشی شایسته برای برگزاری این رویداد قاره ای در پیست دربندسر داشت حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه ، زیر بارش برف جالب توجه بود.

در این مسابقات در بخش سوپر جی ، عاطفه احمدی دختر جوان و آینده دار اسکی ایران موفق شد پس از ماریا گریگووا از قزاقستان صاحب نشان نقره شود و صدف ساوه شمشکی از ایران مدال برنز این مسابقات را کسب کرد.

در رشته سوپر کمبینه ماریا گریگووا از قزاقستان مدال طلا را به گردن آویخت، صدف ساوه شمشکی از ایران به مدال نقره رسید و فروغ عباسی از ایران مدال برنز را بدست آورد.

در رشته مارپیچ بزرگ ، صدف ساوه شمشکی موفق به کسب مدال نقره شد. در این بخش نیز ماریا گریگووا از قزاقستان به مدال طلا رسید و هیوایم شین از کره جنوبی مدال برنز را به گردن آویخت.

در بخش مارپیچ کوچک ، فروغ عباسی نماینده اسکی زنان ایران در المپیک زمستانی مدال نقره را به گردن آویخت. در این بخش شین هیو ایم از کره جنوبی به مدال طلا دست یافت و یکاترینا کارپووا از قزاقستان به مدال نقره رسید.

بدین ترتیب سهم دختران اسکی باز ایران از این مسابقات 6 مدال به ترتیب صدف ساوه شمشکی 2 نقره و یک برنز ، فروغ عباسی یک نقره و یک برنز و عاطفه احمدی یک نشان نقره بود.

اسکی زنان ایران می تواند در آینده حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد اما ظهور ستاره های جدید نیازمند توسعه زیر ساختی پیست های اسکی در مناطق کوهستانی کشور است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.