14

نظرات حسین عبدی و مریم آزمون درباره شکست بانوان ایران برابر فیلیپین

  • کد خبر : 18407
  • 15 فروردین 1398 - 11:26
نظرات حسین عبدی و مریم آزمون درباره شکست بانوان ایران برابر فیلیپین

پس از شکست بانوان ایران برابر فیلیپین نظرات حسین عبدی و مریم آزمون بر پایه تلاش برای خودباوری و استفاده از موقعیت های گلزنی است. مشاور فنی تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از شکست برابر فیلیپین خطاب به بازیکنان، نظرات خود را ارائه کرده است و مریم آزمون، سرمربی تیم ملی نیز از بدشانسی تیمش صحبت کرده است.

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ حسین عبدی، مدیر فنی تیم ملی فوتبال بانوان پس از شکست دو بر صفر ایران برابر فیلیپین در اولین دیدئار از مرحله دوم مقدماتی المپیک توکیو در دوحه قطر خطاب به ملی پوشان گفت:فکر کنید چه کارهایی را می توانستید بهتر انجام دهید و یا نباید انجام می دادید.این بازی به تاریخ پیوست. باید با تفکر به خود و تیم کمک کنید و نگرش درستی داشته باشید. خوب بازی کردید اما دو گل خوردید. فقط کافی بود موقعیت های خود را به گل تبدیل کنید.

وی افزود: فقط امتیاز است که ما را به مرحله بعدی می برد. اگر این بازی خوب را در دو بازی پیش رو انجام دهید، خودتان را باور داشته باشید و از هیچ تلاشی دریغ نکنید، شما می توانید هر تیمی را شکست دهید .در شرایطی که خود را باور داشته باشید.

مدیر فنی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: امیدوارم در دو دیدار پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشید و با تمرکز، دقت بالا و هوشیاری بتوانید به تیم خود برای موفقیت کمک کنید.

مریم ازمون، سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: بچه‌ها بازی را خیلی خوب شروع کردند، حمله کردیم، در دقیقه ۲ تک به تک شدیم، ۷ کرنر، ۵ ضربه ایستگاهی در نیمه اول از موقعیت‌هایمان بود که متاسفانه به خوبی از آن استفاده نکردیم. با شروع نیمه دوم، دو توپ بلند پشت دفاع ما از سوی حریف ارسال و باعث شد تا توپ فیلیپین تبدیل به گل شود.

وی ادامه داد: دو تعویض تاکتیکی داشتیم، سعی کردیم ابتدا با دو فوروارد و سپس با ۳ فوروارد شیوه بازی را پیش ببریم، اما تک به تک ها به گل تبدیل نشد، شوت‌های بسیار خوبی زده شد و بازی خوبی را شاهد بودیم. اما متاسفانه این بازی خوب برای ما نتیجه‌ای نداشت.

وی گفت: فوتبال در دیدار برابر فیلیپین آن روی خود را نشان داد و شانس با ما یار نبود. در ضربات آخر نتوانستیم موفق عمل کنیم و به گل برسیم. برای دو بازی پیش رو برنامه ریزی دقیق‌تری خواهیم داشت تا عملکرد موفقی از خود به جای بگذاریم.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=18407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.