19

قیمت دلار برنامه را به هم ریخت ؛ پیکان بدون خارجی در والیبال بانوان باشگاه های آسیا

  • کد خبر : 3575
  • 05 اردیبهشت 1397 - 19:02
قیمت دلار برنامه را به هم ریخت ؛ پیکان بدون خارجی در والیبال بانوان باشگاه های آسیا

تیم والیبال بانوان پیکان که قرار بود برای حضور در مسابقات والیبال بانوان باشگاه های آسیا بازیکن خارجی جذب کند حالا مجبور است روی داخلی ها حساب باز کند. نو.سان قیمت ارز روی برنامه پیکان تاثیر منفی گذاشت و آن ها مجبور شدن قید جذب بازیکن خارجی را بزنند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ؛ تیم والیبال پیکان ، قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان در سال 96 تابستان امسال مسابقات والیبال زنان باشگاه های آسیا را در پیش رو دارد اما میترا شعبانیان سرمربی پیکان نتوانسته به اهداف خود برای تقویش تیمش دست پیدا کند.

اوایل سال بود که شعبانیان از جذب یک بازیکن خارجی باکیفیت برای پیکان خبر داد. آن هم بازیکنی که سطح فنی اش از بازیکنان ایرانی به مراتب بالاتر باشد و بتواند برای پیکان ، توانایی مقابله با تیم های پر هزینه آسیایی را به ارمغان بیاورد اما حالا خبر رسیده که مشکلات ارز و گرانی دلار کار را برای پیکان به جایی رسانده که آن ها بی خیال جذب بازیکن خارجی شده اند.

ظاهرا پیکان رقم ریالی خاصی را برای جذب بازیکن خارجی در نظر گرفته بود که با گرانی ارز این رقم ریالی غیر قابل تامین می شد. شعبانیان هم که یک بازیکن از ترکیه را مد نظر داشت در حقیقت موفق به جذب او نشد زیرا طرفین به توافقی نرسیدند.

میترا شعبانیان در این باره گفته است پیکان با نفرات خودش در مسابقات شرکت می‌کند اما یک لیبرو از سالوت و یک سرعتی‌زن از آبنوس به تیم اضافه شده‌اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.