15

نایب قهرمانی والیبالیست های ایران در تورنمنت مجارستان/ برهانی و کدخدا در بین بهترین ها

  • کد خبر : 10488
  • 19 شهریور 1397 - 12:38
نایب قهرمانی والیبالیست های ایران در تورنمنت مجارستان/ برهانی و کدخدا در بین بهترین ها

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس بله نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، نمایش بانوان والیبالیست ایرانی در تورنمنت سلش پیتر Szeles Peter مجارستان به پایان رسید و این تیم موفق شد با 4 پیروزی و تنها یک شکست به عنوان نایب قهرمانی رقابت ها دست پیدا کند. در پایان این […]

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس بله نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، نمایش بانوان والیبالیست ایرانی در تورنمنت سلش پیتر Szeles Peter مجارستان به پایان رسید و این تیم موفق شد با 4 پیروزی و تنها یک شکست به عنوان نایب قهرمانی رقابت ها دست پیدا کند. در پایان این رقابت ها مهسا کدخدا و مائده برهانی از ایران در جمع 6 بازیکن برتر مسابقات قرار گرفتند.

یم ملی بانوان ایران در چهارمین دیدار خود موفق شد تیم یاسپرین را در خانه و برابر هواداران خود شکست دهد. بانوان ایران که پیش از این در دیداری دوستانه برابر این تیم شکست خورده بودند، با ارائه یک دیدار روان و بدون اشتباه موفق شدند تیم میزبان را از پیش رو بردارند. بانوان ایران که در این دیدار برابر تیم یاسپرین به میدان رفته بودند، با نتایجه 25 بر 21، 27 بر 25 و 25 بر 19 حریف را از پیش رو برداشتند تا همچنان روی نوار شکست ناپذیری قدم بردارند.

تیم یاسپرین فصل گذشته به مقام چهارم سوپر لیگ مجارستان دست یافته بود و در این دیدار حمایت هواداران در سالن را نیز با توجه به امتیاز میزبانی همراه خود داشت اما در نهایت با شکست زمین را ترک کرد.

بانوان ایران در پنجمین و آخرین دیدار با نواتور اکراین با نتیجه سه بر یک شکست خوردند و ست های اول، دوم و چهارم را به حریف خود واگذار کردند. ست اول با نتیجه 26 بر 24، ست دوم با نتیجه 25 بر 23 و ست چهارم با نتیجه 25 بر 23 برای نماینده اوکراین به پایان رسید و بانوان ایران ست سوم را با نتیجه 25 بر 22 به سود خود به پایان رساندند.

در خاتمه نیز مدال های بازیکنان ایرانی توسط غلامعلی رجبی یزدی، سفیر ایران در مجارستان به بازیکنان کشورمان اهدا شد. صدیقه کعبی زاده نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال ایران نیز در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمایت سفیر ساعی ایران در مجارستان مراتب قدردانی از ایشان را به جا آوردند.

ملی پوشان والیبال ایران پس از این رقابت ها توقفی کوتاه در تهران خواهند داشت و سپس به تایلند محل برگزاری رقابت های AVC کاپ سفر خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.