8

به جا مانده از دیدار استقلال ساری و پویندگان شیراز/ استقلال ساری ؛ خشمگین از داوری

  • کد خبر : 10934
  • 25 شهریور 1397 - 20:27
به جا مانده از دیدار استقلال ساری و پویندگان شیراز/ استقلال ساری ؛ خشمگین از داوری

رعنا محمدی مربی و سرپرست تیم فوتسال بانوان استقلال ساری می گوید تیمش در بازی برابر پویندگان صنعت شیراز از داوری متضرر شده است. محمدی تاکید می کند پیروزی از آن استقلال ساری بوده اما 2 پنالتی اشتباه ، نتیجه را تغییر داده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم فوتسال استقلال ساری در هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان در خانه در یک بازی پر افت و خیز مغلوب پویندگان صنعت فجر شیراز شد.

ساروی ها در این بازی ابتدا 4 بر یک عقب افتادند ، سپس بازگشتند و 6 بر 4 پیش افتادند و در نهایت 7 بر 6 بازنده شدند. این مسابقه اعتراضات زیادی به داوری از سوی هر دو تیم را در بر داشت. رعنا محمدی مربی و سرپرست تیم استقلال ساری در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران از این بازی می گوید:

حتی در زمین خودمان هم اجازه تمرین نداشتیم

ما هر هفته که در لیگ برتر فوتسال در ساری میزبان هستیم به دلیل ترافیک برنامه های سالن رسول حسینی ، فقط روزهای پنج شنبه فرصت یک جلسه تمرین را داریم. روز پنج شنبه که قرار بر تمرین ما بود همزمان تیم پویندگان صنعت شیراز را هم در سالن دیدیم و از این بابت تعجب کردیم. در نهایت متوجه شدیم سانس تمرینی ما به تیم میهمان داده شده و تیم ما که میزبان بود نتوانست از مزیت بازی در خانه اش استفاده کند.

در چیدمان داوران دقت شود

اشتباهات داوری به شدت ما را آزار داد. ما 4 بر یک عقب بودیم و بازی را 6 بر 4 برگرداندیم. بازیکن ما در محوطه جریمه حریف با دو دوست به سمت جلو هل داده می شد اما خبری از خط نبود. قصد ایراد گرفتن از تیم داوری ندارم و از زحمات آن ها هم ممنونم اما باید به تیم ما هم حق بدهند که تلاش می کنیم و نیاز داریم حق ما نادیده گرفته نشود. من اعتقاد دارم باید در چیدمان داوران دقت بیشتری شود.

داور تمرکز خود را از دست داده بود

2 پنالتی متوالی به تیم شیراز دادند. بازیکن من روی زمین افتاده و توپ به آرنجش برخورد کرده و داور علیه ما پنالتی می گیرد و چطور چنین توپی را پنالتی می گیرند؟ هر توپی که پشت محوطه ما آمد خطا گرفتند. من فکر می کنم داور تمرکز خود را از دست داده بود و روی چند مورد تیم پویندگان شیراز هم به داوری معترض بود.

همین اعتراضات باعث شد من را هم از کنار خط اخراج کنند. این اتفاقات من را عصبی کرد و تماشاگران هم خشمگین بودند. ما به ظاهر میزبان بودیم اما کوچکترین بهره مندی از امتیاز میزبانی برای استقلال ساری در کار نبود. با این وجود بچه های ما تا آخرین لحظه جنگیدند. پیروزی این بازی قطعا از آن ما بود. ما روی اشتباهات فردی و تصمیمات عجولانه داوری گل هایی دریافت کردیم.

انتقال بازیکن استقلال ساری به بیمارستان

بازیکن ما با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. چنان ضربه ای به پهلوی بازیکن ما وارد شد که دکتر در بیمارستان دستور بستری شدن بازیکن را صادر کرد اما داور حتی این ضربه به بازیکن را خطا هم اعلام نکرده.

داور هر چه اشتباه کرد اشتباهاتش به ضرر ما بود ، اگر اعتراضی می شد کارت زردش برای ما بود. حداقل 5 بازیکن ما در بازی با پویندگان صنعت شیراز دچار آسیب شدند.

این انتظار وجود دارد که قضاوت منصفانه تر باشد البته می پذیریم که اشتباهات داوری جزئی از بازی است اما نباید اینطور باشد که داور در یک بازی در این سطح بخواهد تجربه کسب کند. در بازی با پویندگان من را از کنار خط اخراج کردند و این اخراج را حق خودم نمی دانم. برد حق ما بود و همه معتقد بودند که با پنالتی هایی که تقدیم حریف شد برد از ما گرفته شد.

بهترین گل ها را زدیم

ما تیم با برنامه ای بودیم و بهترین گل ها را زدیم. از بازیکنانم به خاطر نمایشی که در این بازی برابر پویندگان داشتند تشکر می کنم. کادر باشگاه همچنان پیگیر مشکلات تیم هستند و امیدوارم حمایت های مدیریت زحمتکش ما ، آقای کیادهی ادامه داشته باشد و ما هم بتوانیم پاسخ این زحمات را در آینده نزدیک بدهیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.