17

فوتبال مقدماتی زیر 16 سال آسیا / صعود دختران ایران با 3 برد و یک شکست

  • کد خبر : 11532
  • 01 مهر 1397 - 19:20
فوتبال مقدماتی زیر 16 سال آسیا / صعود دختران ایران با 3 برد و یک شکست

تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر ایران با 3 برد و یک شکست در مرحله مقدماتی فوتبال دختران زیر ۱۶ سال آسیا راهی مرحله نهایی این مسابقات شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس رقابت های فوتبال مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان زیر 16 سال در تاجیکستان برگزار شد و دختران فوتبالیست ایران تحت هدایت شادی مهینی صاحب 3 برد و یک باخت شدند و به مرحله پایانی صعود کردند.

رقیه جلال نسب و نگین زندی به همراه هستی غلامی موفق ترین بازیکنان ایران از نگاه آماری بودند به طوری که رقیه جلال نسب در 4 بازی 9 گل برای ایران به ثمر رساند ، نگین زندی 6 گل زد و هستی غلامی 4 گل وارد دروازه حریفان کرد.

ایران در این مسابقات در دیدار اول به مصاف جزایر ماریانای شمالی رفت و 12 بر صفر این تیم را در هم کوبید. گل های ایران را در این مسابقه ، نگین زندی ۴گل ، رقیه جلال نسب ۳ گل ، هستی غلامی۲گل ، مریم سلیمان پور ، زهرا معصومی و هلیا پیل تن به ثمر رساندند.

دومین مسابقه ایران برابر تیم نوجوانان سنگاپور برگزار شد که ایران توانست با 4 گل به برتری برسد. رقیه جلال نسب ۳گل و نگین زندی در این بازی برد ایران را برابر حریف جنوب شرقی آسیا رقم زدند.

سومین دیدار ایران با سومین برد و نهایی شدن صعود به دور پایانی همراه بود. ایران در مسابقه برابر تاجیکستان 8 بر صفر به برتری رسید و رقیه جلال نسب ، زهرا معصومی و هستی غلامی هر کدام ۲گل و نگین زندی و زینب عباسپور وارد دروازه تاجیک ها کردند.

چهارمین و اخرین دیدار تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر ایران برابر تایلند برگزار شد که ایران در این بازی برابر حریف قدرتمند خود 3 بر یک شکست خورد. در این بازی گرچه رقیه جلال نسب در نیمه نخست ایران را پیش انداخت اما تایلندی ها در نیمه دوم بازی را به سود خود برگرداندند.

بدین ترتیب دختران ایران با هدایت شادی مهینی این فرصت را دارند تا کار خود را در مرحله نهایی مسابقات نوجوانان آسیا ، جایی که حریفان قدرتمندتری انتظار ما را می کشند دنبال کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=11532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.