15

هندبال باشگاه های آسیا/ شکست چمران لارستان برابر کایسار قزاقستان

  • کد خبر : 12042
  • 11 مهر 1397 - 20:08
هندبال باشگاه های آسیا/ شکست چمران لارستان برابر کایسار قزاقستان

رقابت های هندبال باشگاه های آسیا با شکست تیم شهید چمران لارستان در اولین گام برابر یکی از تیم های کشور میزبان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم هندبال شهید چمران لارستان به نمایندگی از ایران در مسابقات هندبال باشگاه های آسیا شرکت کرده است. مسابقاتی که تیم های 4 کشور در آن حضور دارند.

این مسابقات در قزاقستان برگزار می شود اما مطابق دوره های گذشته تیم های آسیای شرقی شامل ژاپن ‏، چین ، کره جنوبی و چین تایپه باز هم در این مسابقات غیبت دارند و به حضور در این مسابقات تمایلی نشان نداده اند.

تیم شهید چمران لارستان امروز چهارشنبه در اولین مسابقه خود در این پیکارها 42 بر 25 برابر تیم کایسار قزاقستان شکست خورد.  قزاق ها به شکل جالبی 3 تیم را از کشور خود در مسابقاتی 6 تیمه شرکت داده اند.

تیم شهید چمران لارستان پس از بازی با کایسار قزاقستان باید با 2 نماینده دیگر این کشور آسیای میانه شامل تیم های آلماتی و آستانه مسابقه دهد و با تیم های تی اسپورت هند و ای جی ام کی ازبکستان نیز دیدار کند.

چمران تیم اصلی خود شامل استخوان بندی تیم ملی به همراه 2 بازیکن دیگر تیم ملی به عنوان بازیکن کمی به قزاقستان برده تا عملا مسابقات باشگاه های آسیا پیش از آن که یک دوره مسابقه باشگاهی برای لارستان باشد تبدیل به یک رقابت تدارکاتی ملی در راه مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن به حساب آید.

حضور تیم چمران لارستان در قزاقستان فرصت خوبی برای آماده سازی بخشی از بازیکنان تیم ملی هندبال است که به دلیل نرخ ارز و مشکلات اقتصادی امکان برگزاری اردوهای بین المللی پیش از اعزام به ژاپن برای آن ها فراهم نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.