11

سرمربی حفاری ؛ ناراضی از عملکرد صدرنشین لیگ فوتسال بانوان در مشهد

  • کد خبر : 12191
  • 13 مهر 1397 - 21:06
سرمربی حفاری ؛ ناراضی از عملکرد صدرنشین لیگ فوتسال بانوان در مشهد

زیور بابایی سرمربی تیم فوتسال حفاری خوزستان که تیمش توانست در هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان صدرنشینی اش را در مشهد تثبیت کند از عملکرد بازیکنانش در برابر تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی ابراز نارضایتی کرده است.

زیور بابایی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پس از پیروزی تیمش حفاری خوزستان برابر هیئت خراسان رضوی در هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: بازی بسیاربدی برای ملی حفاری بود و بازیکنان ما به هیچ وجه به ویژه در نیمه نخست در حد نام حفاری بازی نکردندو تیمی که صدرنشین است  نباید با این کیفیت بازی کند و انتظار من بیش از این بود.

سرمربی ملی حفاری با تاکید براینکه انتظار بازی متفاوتی از بازیکنانم داشتم، ادامه داد: به تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی تبریک می گویم. آن ها واقعا عالی بازی کردند و در طول بازی جسورانه، هماهنگ و متحد ظاهر شدند.

او اضافه کرد بازیکنان حریف با وجود اینکه می‌دانستند روبه به روی تیم صدر جدولی بازی می‌کنند اما بدون استرس و کاملا مسلط ظاهر شدند. در واقع می‌توان گفت امروز روز بد تیم ما بود و باید خوشحال باشیم که توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

بابایی عنوان کرد: هفته گذشته استراحت داشتیم و امروز با شرایطی مواجه شدیم که به نظر می آمد بازیکنان ما حریف را دست کم گرفته اند. همین موضوع باعث شد نیمه اول بازی را واگذار کنیم و نمایش همیشگی را نداشته باشیم.

سرمربی تیم ملی حفاری خوزستان درخصوص بازی هفته آینده و دربی فوتسال بانوان خوزستان بیان کرد: هفته آینده با پالایش آبادان بازی داریم که این بازی نیز حساسیت‌ های خاص خودش دارد. انشاالله بازی قابل قبولی را ارائه دهیم.

وی همچنین درباره بازیکنان هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: رویا کلاتی و بهناز افشار بازیکن خوبی بودند که در این بازی هم خوش درخشیدند، به ویژه افشار که توانست توپ های زیادی را جمع و موقعیت های تیم ما را دفع کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.