11

مدعیان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان از دید مرضیه جعفری

  • کد خبر : 13514
  • 02 آبان 1397 - 17:03

با وجود این که نام های بزرگی در لیگ برتر فوتبال بانوان وجود دارد اما شاید جالب باشد بدانید که تنها تیم با ثبات لیگ برتر فوتبال زنان شهرداری بم بوده است. تیمی همیشه مدعی و یکدست که امسال هم انتظار می‌رود برای قهرمانی بجنگد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ شهرداری بم سال گذشته توانست قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان را جشن بگیرد. آن ها ۵ بار قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان شده اند و پرافتخارترین تیم ایران در فوتبال زنان به شمار می روند و البته همواره برای کسب این افتخارات ، شایسته بوده اند.

شهرداری بم با اندکی تغییر خود را برای فصل جدید لیگ فوتبال بانوان آماده می کند. مرضیه جعفری امسال نیز بر روی نیمکت شهرداری بم به دنبال اثبات توانمندی های خود است. جعفری در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد تیمش صحبت کرده است:

هدف ، تکرار قهرمانی

باشگاه شهرداری بم یکی از ریشه‌دار ترین تیم‌های فوتبال بانوان ایران است، همانطور که می‌دانید هرسال در بالای جدول حضور داشتیم و همیشه مردم بم انتظار قهرمانی از تیم ما را داشته‌اند، این بار هم هدف اول تیم تکرار قهرمانی است، تمام تلاش مجموعه باشگاه در راستای این مهم است که امیدواریم به آن دست پیدا کنیم.

خروجی ۴ نفر ، ورودی یک نفر

ما امسال چهار بازیکن را از دست دادیم و تنها یک بازیکن را به جمع تیم اضافه کردیم، سارا قمی به ملوان بازگشت، پروین فرهادی به ذوب آهن رفت و همینطور مریم یکتایی و زهرا یزدانی از تیم جدا شدند و تنها زهرا سربالی را جذب کردیم.

بودجه شهرداری بم کاهش نیافته است

با توجه به اینکه تورم رشد داشته است، طبیعی است که قرار داد بازیکنان هم بالا رفته است. با این وجود ما با همان بودجه فصل گذشته امسال به فعالیت می پردازیم. بودجه شهرداری بم افزایش پیدا نکرده اما همین که در این زمینه کاهش نیز نداریم راضی کننده است زیرا اغلب تیم های ورزشی بودجه خود را کم کرده اند و شرایط اقتصادی ورزش روبراه نیست.

۶ تیم مدعی قهرمانی هستند

امسال با بازگشت ملوان انزلی به لیگ برتر فوتبال بانوان و نقل و انتقالاتی که صورت گرفت ، ۶ تیم مدعی قهرمانی هستند. ملوان بندر انزلی، شهرداری سیرجان، ذوب آهن، سپاهان، راه یاب ملل کردستان و شهرداری بم. در لیگ ۹۶ ، چهار تیم مدعی قهرمانی بودند و اکنون ۶ تیم مدعی خواهند بود. بدین ترتیب قطعا شاهد بازی‌های جذاب و نفسگیری خواهیم بود.

گفتگو از چیاکو ویسی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.