14

روایت پژمان راهبر از دختران تماشاگر : مشتاق و خیره

  • کد خبر : 14159
  • 13 آبان 1397 - 12:23
روایت پژمان راهبر از دختران تماشاگر : مشتاق و خیره

پژمان راهبر خبره عرصه رسانه ورزشی در یادداشتی کوتاه و احساسی درباره تماشای دیدار تیم های پرسپولیس و کاشیما در مدارس ، در روزی که دختران نیز با دلهره این بازی را تماشا کرده اند قلم فرسایی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در این یادداشت به قلم پژمان راهبر چنین آمده است:  «تو زیبایی» روایتی است از یک دیدار اتفاقی. تلاقی دو نگاه در مترو و عشقی که ناگهان سینه را پر می‌کند.

امروز، مشاهده این عکس‌ها روزمان را می سازد . مثل ترجیع‌بند (یور بیتیفول) و تاکیدش. مثل این نگاه‌های مشتاق وخیره، این هیجان خالص خوشرنگ و این شوری که ایجادش فقط از فوتبال برمی‌آید.

اینها، همان هایی اند که کلاس ریاضی و املا و انشای‌شان رفت به پای نیمه‌نهایی آسیا . با صورت‌های قشنگ ناراحت‌شان اگرچه سرخ از اندوه شکست اما همراه با بارقه امیدی برای بازگشت. دختر و پسر در شهر و روستاهای دور دست کنار هم، حتی با صفحه کوچک موبایل معلم، با هم و مساوی.

کار نویسنده اغراق است اما من دوست دارم رویاپرداز و خوش‌خیال فکر کنم به روزی که این بچه‌ها قد کشیده‌اند و کنار هم آواز می‌خوانند و بدون محدودیت جنسی ورزشگاه می‌روند. تفاوت‌شان در سرخ و آبی، مثل امروز مترادف با بذل کلمات زشت نیست.

آن روز لابد این بچه‌ها عکس ما را زده‌اند به دیوار جدیدترین سوشال مدیای زمان خودشان که این پیرهای غرغرو هنوز سر استقلال و پرسپولیس دعوا می کنند.»

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.