16

آسیب دیدگی شدید فروغ موری از ناحیه روده و طحال / فرهادی به جای موری مسافر تایلند شد

  • کد خبر : 14226
  • 14 آبان 1397 - 14:37

پس از پایان دوره آسیب دیدگی فروغ موری با آسیب دیدگی جدید ، حضور در تیم ملی فوتبال بانوان را از دست داد تا به جای او پروین فرهادی مسافر تایلند شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در شرایطی که تیم ملی فوتبال بانوان آماده سفر به تایلند و برگزاری ۲ بازی در مقدماتی المپیک توکیو می شد فروغ موری مهاجم گلزن تیم ملی به دلیل آسیب دیدگی فرصت همراهی تیم ملی را از دست داد.

مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان پس از این اتفاق پروین فرهادی هافبک خط خورده تیم ملی را که به تازگی به ذوب آهن اصفهان پیوسته به تیم ملی فراخواند.

بدین ترتیب سرنوشت برای پروین فرهادی این بود که با وجود حذف از فهرست آزمون ، برای حضور در مقدماتی المپیک توکیو و دیدار ایران برابر لبنان و هنگ کنگ تیم ملی را همراهی کند.

آن چه در مورد آسیب دیدگی فروغ موری قابل توجه است این است که او زمستان سال ۹۶ در پی پارگی رباط صلیبی تقریبا تمام نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال بانوان را از دست داد و سپاهان بابت عدم حضور او در خط آتش تیمش به شدت متضرر شد.

فروغ موری چندی قبل به ملوان پیوست اما در جریان آخرین تمرین تیم ملی فوتبال زنان ، در برخوردی شدید از ناحیه روده و طحال دچار آسیب جدی شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت.

عمل جراحی او با موفقیت انجام شده و وی در بیمارستان امام خمینی تهران بستری است. موری با این آسیب دیدگی همچنان در حسرت بازگشت به میادین خواهد بود و این اتفاق ، تیم جدیدش ملوان را نیز با مشکل مواجه می کند.

به نظر می رسد او حداقل یک نیم فصل کامل را دور از میادین باشد و بازگشت او از نیم فصل دوم به میادین بستگی به شرایطی روحی او و سرعت بازگشتش به شرایط جسمانی استاندارد دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.