14

صدرنشینی ایران در فوتبال مقدماتی المپیک / تساوی با هنگ کنگ با گل دباغی

  • کد خبر : 14556
  • 22 آبان 1397 - 16:22
صدرنشینی ایران در فوتبال مقدماتی المپیک / تساوی با هنگ کنگ با گل دباغی

تیم ملی فوتبال بانوان ایران امروز دومین بازی خود را در دور اول مقدماتی المپیک توکیو برابر هنگ کنگ برگزار کرد و برابر این تیم به تساوی رسید. همین تساوی برای صعود به دور دوم کافی بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم ملی فوتبال زنان ایران امروز سه شنبه ۲۲ آبان در دومین و آخرین مسابقه خود در دور اول مقدماتی المپیک توکیو برابر هنگ کنگ قرار گرفت و با تساوی یک بر یک برابر این تیم به عنوان تیم اول راهی مرحله دوم شد.

ایران در حالی برابر هنگ کنگ قرار گرفت که با توجه به پیروزی قاطع ۸ بر صفر برابر لبنان در بازی اول و صعود دو تیم از سه تیم حاضر در این مرحله ، صعودش را قطعی کرده بود. در بازی با هنگ کنگ ، مریم نامی ، فاطمه امینه برازجانی، فاطمه سهرابی، الهام فرهمند، زهرا سربالی، زهرا قنبری، سمانه چهکندی، بهناز طاهرخانی، مونا حمودی، سارا ظهرابی نیا و هاجر دباغی در ترکیب اصلی به میدان رفتند.

در این بازی لی وینگ یان در دقیقه ۱۵ روی یک ارسال از سمت راست در دهانه دروازه و با اشتباه مریم نامی گل اول را وارد دروازه ایران کرد . مریم نامی پس از اخراج زهرا خواجوی در بازی برابر لبنان ، در این مسابقه جایگزین او شده بود.

گل هنگ کنگی ها در نیمه دوم و در همان ابتدای نیمه مربیان جبران شد. هاجر دباغی مهاجم جوان و سریع ایران در نیمه دوم و در دقیقه ۴۶ با یک فرار از قلب خط دفاع هنگ کنگ پاسخ داد.

سارا قمی به جای مونا حمودی ، افسانه چترنور به جای سمانه چهکندی و شقایق روزبهان به جای زهرا سربالی تعویض های ایران در این بازی بودند.صدرنشینی ایران در فوتبال مقدماتی المپیک در حالی رخ داد که ایران در دور آتی مسابقات ، فروردین آینده شانس خود را برای عبور از دور دوم امتحان می کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.