15

سرپرست حفاری: اتفاقات ساری سناریو بود ؛ می خواستند قهرمان نشویم

  • کد خبر : 1471
  • 10 اسفند 1396 - 17:33
سرپرست حفاری: اتفاقات ساری سناریو بود ؛ می خواستند قهرمان نشویم

سرپرست تیم فوتسال زنان حفاری خوزستان از اتفاقات و ناهماهنگی های دیدار برابر استقلال ساری به شدت خشمگین است و اتفاقات ساری را سناریویی از پیش تعیین شده دانسته است.

منیژه زیبا در گفتگو با IWSPORTS درباره تعویق بازی و اتفاقات مسابقه برابر استقلال ساری در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: پرواز روز گذشته ما به ساری لغو شد و مجبور شدیم از تهران با اتوبوس به ساری برویم و دیرتر از حد معمول به ساری رسیدیم. به دلیل همین مشکل غیر مترقبه در تماس با سازمان لیگ فوتسال مقرر شد بازی با 2 ساعت تاخیر و از ساعت 13 به جای 11 برگزار شود اما زمانی که به محل برگزاری مسابقه رسیدیم نه تیم میزبان و نه ناظر مسابقه از این تاخیر اطلاعی داشت.

وی افزود: برای ما عجیب است که ناظر مسابقه می گوید یک ربع قبل از زمان برگزاری مسابقه با مسئول سازمان لیگ که ما با وی هماهنگ کرده بودیم صحبت کرده اما به وی گفته نشده که مسابقه با 2 ساعت تاخیر برگزار می شود.

سرپرست تیم فوتسال حفاری خوزستان گفت: وقتی به سالن رسیدیم ساعت 11 و 30 دقیقه بود و تیم حریف حاضر نشد با ما بازی کند و حدود ساعت 13 به تیم ها گفتند که بازی انجام می شود. بازیکنان دو تیم را دوباره به سالن کشاندند که لباس عوض کنند و به میدان بروند. ما در این بازی به تفاضل گل نیاز داشتیم اما با این شرایط و جنگ اعصاب ، ما را از هدفمان دور کردند.

زیبا عنوان کرد: پالایش نفت آبادان در بازی با دانشگاه آزاد پیروز شد و قصد ندارد در بازی آینده به اهواز بیاید و با ما بازی کند و حتی با شکست 3 بر صفر هم قهرمان می شود. من اعتقاد دارم نتیجه بازی امروز آبادان در تصمیمی که در قبال بازی امروز ما در ساری گرفته شد اثر داشته است.

وی تاکید کرد: برخی تیم ها با ما بازی نکردند و بهانه آوردند که مصدوم دارند و نمی توانند با پالایش نفت بازی کنند. تیمی که در برابر ما حاضر نمی شود هفته بعد از نفت 17 گل می خورد. اگر بازی های ما در برابر تیم هایی که برابر ما حاضر نشدند برگزار می شد اختلاف نفاضل گل ما و پالایش نفت این نبود. این شرایط ناعادلانه است. تیم زنجان چطور می تواند در 40 دقیقه بازی 33 گل از پالایش نفت دریافت کند؟

سرپرست تیم فوتسال حفاری خوزستان گفت: ما با سیلی صورتمان را سرخ نگه می داریم. تیم ما به زحمت به مسابقات اعزام می شود و کسی نمی داند ما با چه مشکلاتی روبرو هستیم. در این شرایط ، اتفاق هایی رخ می دهد که آزار دهنده است.

زیبا اضافه کرد: چرا در فدراسیون ، کسی این اتفاقات را بررسی نمی کند؟ نگاه متولی برگزاری مسابقات به همه باشگاه ها و مربیان باید منصفانه باشد نه این که به یک مربی یا تیم خاص لطف ویژه شود. ما مثل هر تیم دیگری زحمت کشیده ایم و زحمت ما نباید در چنین مقطع حساسی نادیده گرفته شود.

وی گفت: در همان نیمه اول ما 13 گل به استقلال ساری زدیم و ناگهان موضوع مصدومیت پیش آمد و تعداد بازیکنان استقلال ساری از وضعیت استاندارد خارج شد و داور بازی را تمام کرد. اگر این اتفاق رخ نمی داد گل های زیادی به ثمر می رساندیم و قهرمان می شدیم. شک نکنید که این اتفاقات سناریوی از پیش تعیین شده ای بود که ما قهرمان نشویم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.