13

18 نفر در اردوی پایانی تیم ملی هندبال / فدراسیون هندبال به کادر تیم بازنده دست نزد

  • کد خبر : 14957
  • 30 آبان 1397 - 12:37
18 نفر در اردوی پایانی تیم ملی هندبال / فدراسیون هندبال به کادر تیم بازنده دست نزد

فهرست تیم ملی هندبال برای حضور در اردوی پایانی و متصل به اعزام به مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در ژاپن اعلام شده است. ۱۸ نفر در اردوی پایانی حضور دارند که ۳ نفر خط می خورند و تیم ملی با ۱۵ بازیکن به ژاپن می رود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  بر اساس 18 نفر حاضر در اردوی پایانی تیم ملی هندبال که مرضیه یوسف سرمربی تیم ملی هندبال بانوان اعلام کرده فاطمه خلیلی ، هانیه لک ، آرزو محمدی ، شیدا فلاحی ، حدیثه نوروزی ، راضیه جانباز ، مژگان قهرمانی ، مینا وطن پرست ، نیوشا مرادبخش ، شقایق باپیری ، صونا بیداد ، نرگس شیخی ، ساناز رجبی ، مهسا یزدانی ، زهرا فقیهی ، فاطمه موسوی ، مرضیه افشاری ، ستاره رحمانیان در آخرین اردوی ملی حضور می یابند.

خلیلی ، لک و آرزو محمدی ۳ دروازه بان حاضر در تیم ملی هستند که به احتمال فراوان یکی از این ۳ نفر پیش از اعزام خط خواهد خورد و بازیکنی که خط می خورد قطعا فاطمه خلیلی نیست و از بین هانیه لک و آرزو محمدی انتخاب می شود.

از بین ۱۵ بازیکن دیگر از جمع این 18 نفر ، نیز ۲ بازیکن دیگر خط می خورند تا در مجموع ۱۵ نفر راهی ژاپن شوند. سهم تیم شهید چمران لارستان در این فهرست ، ۸ نفر است و از تاسیسات دریایی ۵ نفر ، از نفت و گاز گچساران و سپاهان هر کدام ۲ بازیکن و از ذوب آهن یک بازیکن در این فهرست قرار دارند.

حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن تقریبا قطعی است و طاهره مبری سرپرست تیم ملی گفته اقدامات لازم برای رزو بلیت سفر به ژاپن نیز برای تیم ملی انجام شده است. ایران بدون تغییر در کادر فنی خود نسبت به سوون کره جنوبی ۲۰۱۷ عازم مسابقات قهرمانی آسیا می شود: دست نزدن به ترکیب کادر بازنده! کاری که معمولا در قبال تیم های موفق انجام می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=14957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.