15

زیور بابایی : در ضربات آخر بی دقت بودیم / تمجید از دختران کویر

  • کد خبر : 15176
  • 03 آذر 1397 - 17:41
زیور بابایی : در ضربات آخر بی دقت بودیم / تمجید از دختران کویر

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز پس از توقف تیمش در کرمان و پاره شدن نوار پیروزی های پی در پی این تیم تاکید کرد کار سختی در کرمان برابر دختران کویر در پیش داشته است.

زیور بابایی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس در خصوص دیدار تیمش حفاری برابر دختران کویر کرمان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: متاسفانه بازیکنان ما از موقعیت های خود استفاده نکردند و ما در آخرین دقایق گل تساوی را دریافت کردیم و نتوانستیم به روند پیروزی های متوالی خود در لیگ ادامه دهیم.

او افزود: بازی ما برابر دختران کویر بازی بسیار زیبایی بود و کسانی که در سالن بودند از دیدن این بازی لذت کافی را بردند. باید به تیم دختران کویر و سعیده ایرانمنش به دلیل تیم خوبی که ساخته و پرداخته کرده تبریک بگویم. آن ها بازی زیبایی ارائه می دهند و تیمی شایسته هستند.

سرمربی تیم فوتسال حفاری خوزستان گفت: اگر از موقعیت هایی که به دست آوردیم استفاده می کردیم می توانستیم پیش از این که تیم میزبان به گل تساوی برسد اختلاف را بیشتر کنیم اما در ضربات آخر بی دقت بودیم و در نهایت با یک گل دیرهنگام ، برد را از دست دادیم.

بابایی عنوان کرد: قرار نبود تا آخر لیگ همه بازی هایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم. هر تیمی حتی اگر مدت طولانی پیروز باشد بالاخره یک روز باید طعم تساوی یا شکست را بچشد و این اتفاق دیر یا زود باید برای ما رخ می داد. ما در یک بازی نفس گیر برد را از دست دادیم و حریف ما سرسخت بود.

وی ادامه داد: حفاری گرچه در صدر جدول است اما قطعا ضعف هایی دارد. ما باید بیشتر کار کنیم و برای بازی های دشوارتر آماده شویم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.