14

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان/ کار آسان مدعیان ؛ حساس ترین بازی در آبادان

  • کد خبر : 15361
  • 07 آذر 1397 - 15:53
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان/ کار آسان مدعیان ؛ حساس ترین بازی در آبادان

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه ۹ آذر برگزار می شود و تیم های مدعی بازی های آسانی در پیش دارند اما مهم ترین بازی هفته در آبادان برگزار می شود و تیم پالایش نفت آبادان برابر دختران کویر مس کرمان قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ شانزدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه ۹ آذر برگزار می شود و در روز استراحت تیم مس رفسنجان ، ۵ مسابقه در شهرهای مختلف برگزار می شود.

تیم صدرنشین حفاری خوزستان پس از توقف در هفته گذشته برابر دختران کویر ، این هفته در یک بازی آسان روی کاغذ با تیم پارس آرای شیراز روبرو می شود که با کمبود بازیکن روبروست و شانس زیادی در اهواز برابر تیم قدرتمند اهوازی ندارد.

دیگر تیم بالانشین ، نامی نو اصفهان این هفته در ساری به میدان می رود و مقابل تیم استقلال ساری قرار می گیرد که در هفته های اخیر درگیر حواشی زیادی بوده است. تضعیف استقلال ساری شانس نامی نو را برای پیروزی در ساری به بالاترین سطح می رساند و بعید است استقلال ساری بتواند در برابر توان فنی تیم شهناز یاری مقاومت کند.

در گل سرسبد بازی های هفته شانزدهم ، تیم پالایش نفت آبادان میزبان تیم دختران کویر مس کرمان است. اهمیت این بازی از این نظر است که هر دو تیم برای قرار گرفتن در جمع ۴ تیم بالای جدول تلاش می کنند البته دختران کویر برای رسیدن به این هدف حاشیه امنیت خوبی دارد اما پالایش نفت آبادان در رقابت با تیم های پویندگان صنعت شیراز و مس رفسنجان باید قدر امتیازات بازی های خود را بداند.

تیم پویندگان صنعت فجر شیراز نیز که هفته گذشته در خانه برابر مس رفسنجان غافلگیر شد و شکست تلخی را متحمل شد این هفته در فرخ شهر میهمان دریژنو است و محکوم به پیروزی است تا از رقابت با حریفان آبادانی و رفسنجانی جا نماند.

سرانجام در رشت تیم شهرداری رشت پس از استراحت در هفته گذشته ، با آمادگی تمام به دیدار تیم هیئت خراسان رضوی می رود. شهرداری رشت با چند نتیجه نامطلوب در نیم فصل دوم از کورس رقابت با بالانشین ها جامانده و نمی خواهد بیش از این امتیاز از دست بدهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=15361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.