15

تاکید نیلوفر اردلان: عرق سرد هیچ ربطی به زندگی من ندارد

  • کد خبر : 1673
  • 14 اسفند 1396 - 15:26
تاکید نیلوفر اردلان: عرق سرد هیچ ربطی به زندگی من ندارد

فیلم سینمایی عرق سرد با بازی باران کوثری داستان زندگی یک فوتسالیست را روایت می کند که بسیاری از رسانه ها پیش از این گفته اند که شخصیت فیلم ، نیلوفر اردلان را روایت می کند اما اردلان اکنون این موضوع را به طور کلی رد کرده است.

به گزارش “رسانه ورزش زنان ایران IWSPORTS” نیلوفر اردلان در گفتگویی که با روزنامه ایران ورزشی داشته اظهار کرد: فیلم عرق سرد تاثیر مناسب اجتماعی را به همراه داشته و پیامد خوبی برای خروج زنان نخبه از کشور داشت، در غیر این صورت این فیلم با وجود آنکه گفته می شد از روی زندگی من و اتفاقات آن ساخته شده است؛ کمترین شباهت ممکن را نداشت.

وی افزود: چند روز پیش خبری خواندم که طیبه سیاوشی نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود خروج زنان نخبه از کشور آزاد شده و اگر همسران آنها از خروجشان ممانعت کنند، می توانند با مراجعه به دادگاه مربوطه مشکل خود را حل کنند. این فیلم از این جهت که چنین کمکی را به زنان کرد، می تواند خوشحال کننده برای جامعه زنان کشور باشد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت:  عرق سرد با من هیچ سنخیتی ندارد و شخصیت های آن نیز خیالی بودند اما فوتبالیست بودن زنی که می خواست از کشور خارج شود و اینکه داستان فیلم حول محور فوتبال قرار دارد این شک و شبهه را ایجاد کرده است که فیلم را از روی زندگی من ساخته اند.

اردلان عنوان کرد:  به جز من چنین اتفاقی برای هفت هشت بانوی ورزشکار دیگر رخ داد که سرآمد آنها زهرا نعمتی پرچمدار المپیک بود که او هم در آن برهه زمانی با حمایت فدراسیون توانست از کشور خارج شود تا بعدا مشکلش را حل کنند.

وی تاکید کرد:  فقط می توان به پیامد این فیلم به عنوان یک نکته مثبت اشاره کرد که طی آن امروز زنان نخبه برای اعتلای پرچم کشورمان می توانند از کشور خارج شوند. ورزشکاران و سایر نخبگان در هر عرصه ای به آن سوی مرزها می روند تا برای کشور خود افتخارآفرینی کنند. با این حال باز هم تاکید می کنم که این فیلم ربطی به زندگی شخصی من ندارد و با آن متفاوت است.

ویدئویی از معرفی فیلم عرق سرد:

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.