17

برگزاری مسابقات آزاد اسکیت آلپاین انتخابی تیم ملی در تهران

  • کد خبر : 19103
  • 24 فروردین 1398 - 6:45
برگزاری مسابقات آزاد اسکیت آلپاین انتخابی تیم ملی در تهران

مسابقات دستجات آزاد اسکیت آلپاین انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی ٢٠١٩ اسپانیا در بوستان یاس فاطمیون تهران در ۲ بخش آقایان و بانوان با حضور ۱۰۵ ورزشکار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مسابقات دستجات آزاد اسکیت آلپاین انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی ٢٠١٩ اسپانیا در بوستان یاس فاطمیون تهران در ۲ بخش آقایان و بانوان با حضور ۱۰۵ ورزشکار برگزار شد.

در این رویداد ۵۰ ورزشکار دختر و ۵۵ ورزشکار پسر حضور داشتند که در ماده های جاینت (مارپیچ بزرگ) و اسلالوم (مارپیچ کوچک) با یکدیگر به رقابت پرداختند. تعداد ٨ استان  در این رویداد شرکت داشتند که عبارتند از: البرز، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، تهران، قم، چهارمحال و بختیاری، مازندران و زنجان.

در پایان این مسابقات آزاد اسکیت آلپاین انتخابی ، اصفهان با کسب ۱۶ مدال در صدر، مازندران با کسب ۹ مدال در مقام دوم و تهران با کسب ۳ مدال در جایگاه سوم قرار گرفت. البرز و کهگیلویه و بویراحمد نیز هر کدام با کسب یک مدال در جایگاه چهارم ایستادند. افراد برتر جهت حضور در اردوی تیم ملی با تشخیص کمیته فنی فدراسیون اسکیت انتخاب می شوند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=19103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.