8
بازی‌های آسیایی هانگژو

رومینا سالک، روز رکوردشکنی توام با اشک و اندوه

  • کد خبر : 94217
  • 13 مهر 1402 - 10:18
رومینا سالک، روز رکوردشکنی توام با اشک و اندوه
برای رومینا سالک، دختر اسکیت‌باز اسلالوم ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو، امروز روزی توام با رکوردشکنی و از سوی دیگر اشک و اندوه بود.

به گزارش افرا ورزش، رومینا سالک، این دختر شایسته اسکیت فری استایل ایران آماده بود تا در بازی‌های آسیایی هانگژو به جمع مدال‌آوران این رویداد بزرگ بپیوندد اما زورش به هزارم ثانیه‌ها نرسید.

یک فینال تمام ایرانی بین رومینا سالک و ترانه احمدی، پاداشی بزرگ برای احسان حبیب آبادی مربی پرتلاش آن‌ها بود اما برای رومینا، داستان، قصه یک شروع خوب و یک پایان ناگوار بود.

در رقابتی که پای هزارم ثانیه‌ها در آن در میان است، رومینای جوان در نیمه‌نهایی و رده‌بندی، در رقابتی میلی‌متری بازنده بود و مدال را از دست داد در حالی که در دور مقدماتی، نفر اول شده بود.

نکته جالب این که رومینا در همین روز دوری از مدال هانگژو، رکورد جهان را شکست داد. او با ثبت رکورد ۴.۲۵۴ ثانیه توانست رکورد انفرادی جهان را بشکند. کاری که هیچ یک از سه مدال‌آور امروز موفق به انجام آن نشدند.

با این حال، مدال در اسکیت اسلالوم حاصل ضریب اشتباهی در حوالی صفر است. رومینا با وجود ثبت رکورد جهانی و یک شروع رؤیایی، در گام‌های آخر به زعم خودش بدشانسی آورد.

رتبه چهارم رومینا سالک دست‌کمی از مدال برای او ندارد. به‌عبارت‌دیگر رومینا را نباید نفر چهارم هانگژو دانست. شاید بارها درباره استفاده از جمله “شایستگی کسب مدال را داشت” اغراق کرده‌ایم اما دست‌کم، این جمله در مورد رومینا سالک، بی‌اندازه صادق است.

او اشک ریخت و غمگین بود اما به‌سرعت توان روانی خود را بازیابی کرد و ایستاد. او را همپای همه مدال‌آوران کاروان هانگژو می‌بینیم. او هم قهرمان ماست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=94217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.