16

مهشید اشتری و عملکرد در تونس ؛ تجربه مفید در رقابت با نفرات رنکینگ زیر 50

  • کد خبر : 2618
  • 13 فروردین 1397 - 8:48
مهشید اشتری و عملکرد در تونس ؛ تجربه مفید در رقابت با نفرات رنکینگ زیر 50

مهشید اشتری ستاره مشهدی تنیس روی میز ایران در گفتگو با IWSports در مورد عملکردش در مسابقات بین المللی تونس و انتخابی المپیک جوانان صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ؛ مهشید اشتری یکی از ستاره های نوظهور تنیس روی میز زنان ایران محسوب می شود. رشد خیره کننده وی در مدتی کوتاه اکنون این پینگ پنگ باز مستعد را در مسیر موفقیت قرار داده است.

مهشید تنها نماینده ایران در انتخابی المپیک جوانان در تونس بود که ناکامی اش در راه کسب کسب سهمیه چندان دور از ذهن نبود. پس از کسب تجارب جدید ، مهشید اشتری در مورد این مسابقات توضیح داده است:

رقابت با رنک های زیر 50 در تونس

مسابقات تنیس روی میز تونس یکی از مفیدترین مسابقاتی بود که تاکنون در آن شرکت کرده بودم. بهترین های پینگ پنگ جوانان جهان در آن حاضر بودند و رنکینگ های 5 ، 10 ،  18 و 22 در آن شرکت داشتند.

وی افزود: بخشی عمده ای از بازیکنان حاضر، نفرات زیر 15 رنکینگ جهانی بودند و این موضوع ، سطح مسابقات را در وضعیت بسیار بالایی قرار داده بود. من در حضور سرگروه ایتالیایی و نمایندگان مصر و تونس به عنوان نفر اول گروه صعود کردم که پس از صعود ، با قرعه استراحت مواجه شدم و در ادامه در مسابقه با حریف سنگاپوری در شرایطی که 3 بر یک از او پیش بودم متاسفانه بازی را واگذار کردم.

انتخابی المپیک جوانان ؛ تقابل نامتوازن و واقع بینی

در انتخابی المپیک جوانان هم رقابت بسیار نفس گیر و دشوار بود. در همان ابتدای کار به سید 2 مسابقات از هند برخورد کردم که 4 بر 2 نتیجه را واگذار کردم و سپس در دور بعد به نماینده قزاقستان باختم.

فکر می کنم عملکردم در این مسابقات راضی کننده و مطلوب بوده است. شاید می توانستم تحت شرایطی نتیجه بهتری بگیرم. کسب سهمیه برای دختران تنیس روی میز ایران بسیار دشوار است زیرا رنکینگ ما در مقایسه با حریفان بسیار پایین تر است مثلا رنک من ماه آوریل رده سنی جوانان من 114 بود و باید با نفرات رنک 10 و 18 روبرو می شدم و بدیهی است که آن ها از نظر فنی و تجربی شرایط بهتری دارند.

نسبت به کسب سهمیه ناامید نبودم اما باید به موضوع واقع بینانه نگاه کنیم. شرایط ما با سایر پینگ پنگ بازان حاضر در انتخابی بسیار متفاوت بود و کسی هم از ما انتظار سهمیه نداشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.