12

کاراته وان توکیو | حذف غیر منتظره طراوت خاکسار در جدول شانس مجدد

  • کد خبر : 28067
  • 15 شهریور 1398 - 15:38
کاراته وان توکیو | حذف غیر منتظره طراوت خاکسار در جدول شانس مجدد

در ادامه مرحله پنجم لیگ جهانی کاراته وان در توکیو و در ادامه مبارزات بخش کومیته زنان، طراوت خاکسار نماینده پرامید ایران در دسته ۵۵- كيلوگرم با حذفی غیر منتظره مواجه شد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ ادامه مسابقات مرحله پنجم لیگ جهانی کاراته وان در توکیو امروز جمعه ۱۵ شهریور با حذف غیر منتظره طراوت خاکسار در جدول شانس مجدد وزن ۵۵- كيلوگرم همراه بود.

خاکسار که در ادوار اخیر کاراته وان نمایشی فوق العاده و کم نوسان را ارائه داده بود و همواره در جمع برترین های تورنمنت قرار داشت در توکیو کامیابی گذشته را تکرار نکرد و پس از تجربه شکست در جدول اصلی، در رپه شارژ نیز نتوانست پیش برود.

در این مسابقات طراوت خاکسار در دور اول ابتدا مایا شرر از سوییس را 3 بر صفر شکست داد و در دور دوم سارا یامادا از ژاپن و دارنده برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۶ را دو بر یک از پیش رو برداشت اما فکر آن را نمی کرد که پیروزی بر یامادا آخرین برد او در ژاپن باشد.

طراوت در مرحله سوم در مسابقه برابر ژو یون ون از چین تایپه، کاراته کای پرافتخار آسیایی و جهانی 4 بر صفر بازنده شد. با راه یافتن ، ژو یون ون چین تایپه ای به فینال، طراوت خاکسار در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه داد.

او در همان دور اول جدول شانس مجدد، برابر الساندرا حسنی دارنده مدال نقره قهرمانی اروپا ۲۰۱۸ پس از تساوی صفر صفر در هانتی بازنده شد و به گونه ای غیر منتظره و زودهنگام از دور مسابقات حذف شد.

طراوت خاکسار چندی قبل در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در ازبکستان صاحب مدال طلای آسیا شد. در مرحله چهارم کاراته وان نیز، طراوت در شانگهای توانست روی سکوی سوم قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=28067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.