17

روز دوم بسکتبال زنان غرب آسیا ؛ پیروزی کوشا و شکست نفت آبادان

  • کد خبر : 2926
  • 23 فروردین 1397 - 10:19
روز دوم بسکتبال زنان غرب آسیا ؛ پیروزی کوشا و شکست نفت آبادان

دومین روز از مسابقات بسکتبال زنان باشگاه های غرب آسیا با پیروزی تیم کوشا سپهر سبلان ایران برابر حریف فلسطینی و شکست تیم پالایش نفت آبادارن برایر حریفی از اردن به پایان رسید.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSports ؛ رقابت های بسکتبال زنان باشگاه های غرب آسیا در امان پایتخت اردن ادامه پیدا کرد که در بازی های برگزار شده تیم پالایش نفت آبادان در اولین مسابقه خود بازنده میدان را ترک کرد اما کوشا سپهر سبلان در دومین بازی خود صاحب اولین پیروزی شد.

در بازی های برگزار شده تیم کوشا سپهر سبلان ایران که در نخستین دیدار خود 69 بر 49 مغلوب تیم قدرتمند الریاضی لبنان شده بود به مصاف تیم دلا سال فلسطین رفت و در یک بازی برتر و آسان موفق شد 92 بر 25 از سد حریف فلسطینی خود عبور کند.

در این مسابقه شاگردان پوران عباسی در کوارت اول با حساب 29 بر 6 ، در کوارتر دوم با نتیجه 18 بر 2 ، در کوارتر سوم با حساب 23 بر 12 و در کوارتر چهارم با نتیجه 22 بر 5 پیروز شدند و برتری مطلقی در این مسابقه داشتند.

تیم پالایش نفت آبادان اما در اولین دیدار خود پس از استراحت در روز نخست به مصاف تیم ارتدوکس اردن رفت و با نتیجه 82 بر 57 نتیجه را به نماینده کشور میزبان واگذار کرد. در کوارتر نخست تیم ارتدوکس 22 بر 19 و در کوارتر دوم 28 بر 9 به پیروزی رسید.

در کوارتر سوم و چهارم نیز پیروزی با نتایج 20 بر 11 و 18 بر 12 به سود تیم اردنی بود تا قهرمان فصل اخیر سوپر لیگ بسکتبال زنان ایران مسابقات غرب آسیا را با شکست آغاز کند.

در ادامه این مسابقات روز پنج شنبه 23 فروردین تیم پالایش نفت آبادان به مصاف تیم هامنت من لبنان می رود که برای صعود باید برنده این مسابقه دشوار باشد. تیم کوشا سپهر سبلان نیز باید در آخرین مسابقه مرحله گروهی به دیدار تیم الفحیص اردن برود که پیروزی در این مسابقه ، کوشا سپهر را به نیمه نهایی خواهد برد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.