1
در دومین فینال لیگ برتر بسکتبال زنان

مهرسان با شکست بهمن به قهرمانی امیدوار شد

  • کد خبر : 96153
  • 10 اسفند 1402 - 19:15
مهرسان با شکست بهمن به قهرمانی امیدوار شد
در دومین فینال لیگ برتر بسکتبال زنان، تیم مهرسان موفق شد گروه بهمن را شکست دهد و بدین ترتیب دو تیم در فینال، به تساوی یک بر یک رسیده‌اند.

به گزارش افرا ورزش، دومین دیدار از سری فینال‌های لیگ برتر بسکتبال زنان امروز پنج‌شنبه ۱۰ اسفند برگزار شد و با پیروزی مهرسان برابر گروه بهمن همراه بود.

در این دیدار که در سالن بسکتبال محمود مشحون برگزار شد تیم مهرسان توانست ۷۴ بر ۶۷ حریف خود را شکست دهد و شکست فینال اول برابر شاگردان فریناز طائرپور را جبران کند.

بدین ترتیب دو تیم هر کدام یک پیروزی در فینال به دست آورده‌اند. تیمی که سه بار در فینال پیروز شود قهرمان لیگ بسکتبال زنان خواهد شد.

در این مسابقه، مهرسان توانست با ارائه نمایشی کم‌اشتباه‌تر نسبت به گروه بهمن، به جاده قهرمانی بازگردد. اختلاف پوئن بین دو تیم در نیمه دوم بازی شکل گرفت.

مهرسان در کوارتر اول ۲۱ بر ۱۴ پیروز شد؛ اما گروه بهمن با کامبک در کوارتر دوم و برتری ۲۳ بر ۱۴، در نهایت نیمه نخست را ۳۷ بر ۳۵ به سود خود پایان داد.

با این حال نیمه دوم از آن تیم آزاده زمان پور بود و مهرسان در کوارتر سوم ۱۵ بر ۱۰ برنده بود و با برتری ۳ امتیازی وارد کوارتر چهارم شد. در کوارتر چهارم مهرسان جریان بازی را حفظ کرد و در پایان ۷۴ بر ۶۷ به برتری رسید.

جی ولش کلمن، بازیکن آمریکایی مهرسان، ستاره این بازی بود و با نمره کارایی ۲۷، ۲۷ امتیاز و ۸ توپ‌ربایی و ۵ پرتاب موفق ۳ امتیازی از مجموع ۷ پرتاب، روزی رویایی را سپری کرد.

شادی عبدالوند نیز بر خلاف دیدار قبل، چهره موفقی به نمایش گذاشت. او ۲۰ امتیاز، ۷ ریباند و ۳ توپ‌ربایی ثبت کرد و کارایی ۲۴ در آمار او ثبت شد.

در ترکیب تیم گروه بهمن، نگین رسولی که تمام ۴۰ دقیقه را در میدان بود ۲۶ امتیاز، ۹ ریباند و ۴ توپ‌ربایی و کارایی ۲۴ را ثبت کرد و ستاره تیمش بود؛ اما این برای بهمن کفایت نکرد.

نخستین دیدار فینال در یکشنبه ششم اسفند، ۷۴ بر ۶۳ با پیروزی تیم گروه بهمن پایان یافته بود. دو تیم شنبه ۱۲ اسفند برای سومین بار در تهران با هم روبرو خواهند شد و مصاف چهارم نیز سه‌شنبه ۱۵ اسفند برگزار می شود.

در صورتی که نیاز به بازی پنجم باشد، این دیدار جمعه ۱۸ اسفند به انجام خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=96153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.