2
در سومین فینال لیگ برتر بسکتبال زنان

مهرسان با شکست بهمن به قهرمانی نزدیک شد

  • کد خبر : 96196
  • 13 اسفند 1402 - 19:31
مهرسان با شکست بهمن به قهرمانی نزدیک شد
مهرسان در سومین رویارویی با گروه بهمن در سری فینال‌های لیگ برتر بسکتبال زنان، پیروز شد تا تعداد بردهای خود در فینال را به عدد دو برساند.

به گزارش افرا ورزش، سومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال زنان امروز یکشنبه 13 اسفند 1402 با پیروزی مهرسان برابر گروه بهمن همراه بود.

در این مسابقه که در سالن محمود مشحون (تالار بسکتبال آزادی) تهران برگزار شد تیم مهرسان موفق شد 72 بر 65 گروه بهمن را با شکست مواجه کند و به قهرمانی نزدیک شود.

گروه بهمن جز در همان دقایق آغازین مسابقه که حتی 14 بر 2 از مهرسان پیش افتاد، در سایر زمان های مسابقه یک گام عقب تر از حریف بود و فرصت سوزی های بسیاری نیز داشت.

کوارتر نخست 16 بر 10 به سود گروه بهمن پایان یافت اما در کوارتر دوم مهرسان 18 بر 14 پیروز شد تا دو تیم با تساوی 28 بر 28 به رختکن بروند.

در نیمه دوم، مهرسان در کوارتر سوم 22 بر 17 پیروز شد و با برد 22 بر 18 در کوارتر چهارم کار را در این بازی تمام کرد.

اکنون گروه بهمن آخرین امید خود برای بازگشت را در مبارزه بعدی جستجو می کند و اگر باز هم شکست بخورد رسما جام را از دست خواهد داد.

در این بازی زینب غفاری بازیکن جوان مهرسان با 12 امتیاز و 12 ریباند دبل دبل کرد. دیگر دبل دبل مهرسان توسط معصومه اسماعیل زاده رخ داد. کاپیتان اصفهانی 10 امتیاز، 10 ریباند و 4 توپ ربایی داشت.

با این حال امتیازآورترین بازیکن مهرسان، جی ولش کلمن آمریکایی بود. او که تمام 40 دقیقه را در میدان بود 22 امتیاز برای تیم آزاده زمان پور به دست آورد.

مهرسان در این بازی تنها از 7 بازیکن استفاده کرد. جی ولش کلمن، شادی عبدالوند، معصومه اسماعیل زاده، فرناز خدامرادی و زینب غفاری در اغلب زمان بازی در میدان بودند. نسرین فلاح 15 دقیقه و زهرا عدالت کار 6 دقیقه برای مهرسان بازی کردند و سایر نیمکت نشینان، تماشاگر بودند.

در تیم گروه بهمن، بریتنی برد گارد راس آمریکایی این تیم ستاره میدان بود. او با 28 امتیاز و 12 ریباند و کارایی 27 درخشید اما نتوانست مانع از شکست تیم فریناز طائرپور شود.

نگین رسولی پور نیز امروز 15 امتیاز به دست آورد. او تنها بازیکن بهمن بود که تمام 40 دقیقه را در زمین بازی کرد.

گروه بهمن نیز امروز از 8 بازی بهره مند بود. آرایش اصلی متشکل از کاپیتان دلارام وکیلی، بریتنی برد، نگین رسولی پور، مهلا عابدی و فائزه شهریاری بود و فاطمه آقازادگان 12 دقیقه، فاطمه شهریاری 8 دقیقه و عسل نسترن طهرانی 2 دقیقه برای بهمن بازی کردند.

در فینال های لیگ برتر بسکتبال زنان، تیمی که به 3 برد برابر حریف دست یابد قهرمان خواهد شد.

در نخستین فینال، گروه بهمن و در دومین فینال، مهرسان پیروز شده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=96196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.