1
بسکتبال سه نفره کاپ آسیا ۲۰۲۴

پایان کار تیم بسکتبال زنان با ۲ پیروزی و ۲ شکست

  • کد خبر : 96264
  • 11 فروردین 1403 - 14:21
پایان کار تیم بسکتبال زنان با ۲ پیروزی و ۲ شکست
تیم ملی بسکتبال سه‌نفره زنان ایران با دو برد و دو باخت به کار خود در مسابقات کاپ آسیا در سنگاپور پایان داد و به جمع برترین‌ها نرسید.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات بسکتبال سه‌نفره کاپ آسیا ۲۰۲۴ امروز شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ در سنگاپور با شکست تیم زنان ایران برابر ژاپن و تایلند دنبال شد.

دختران بسکتبالیست ایران پس از دو پیروزی برابر ماکائو و کره جنوبی در روز پنج‌شنبه، امروز در جدول اصلی مسابقات، هر دو مسابقه خود را واگذار کردند و نتوانستند به جمع هشت تیم برتر برسند.

این مرحله از مسابقات در ۴ گروه ۳ تیمی برگزار می‌شد و ایران ابتدا برابر ژاپن ۱۶ بر ۱۷ و سپس برابر تایلند ۱۴ بر ۱۶ تن به شکست داد درحالی‌که در هر دو مسابقه، ایران می‌توانست حتی برنده بازی باشد.

نگین رسولی پور در بازی با ژاپن ۸ امتیاز و مهلا عابدی در بازی با تایلند ۹ امتیاز کسب کردند و امتیازآورترین بازیکنان ایران بودند.

ایران در دور نخست مسابقات توانسته بود ۱۶ بر ۵ برابر ماکائو و ۱۴ بر ۱۱ برابر کره جنوبی پیروز شود و به جدول اصلی مسابقات برسد.

مهلا عابدی، نگین رسولی پور، فائزه شهریاری و فرناز خدامرادی بازیکنان ایران در این مسابقات بودند. سه بازیکن اول در تیم گروه بهمن و خدامرادی در تیم مهرسان در لیگ برتر بسکتبال زنان بازی کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=96264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.