16

چالش جدید برای پرنده ؛ سپیده توکلی مربی بدنساز تیم والیبال سایپا شد

  • کد خبر : 29741
  • 08 مهر 1398 - 14:42
چالش جدید برای پرنده ؛ سپیده توکلی مربی بدنساز تیم والیبال سایپا شد

سپیده توکلی قهرمان پرش ارتفاع ایران با عقد قراردادی به عنوان مربی بدنساز به کار فنی تیم والیبال بانوان سایپا درآمد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ سپیده توکلی ستاره دو و میدانی ایران این بار در یک مسئولیت جدید ورزشی و بی ربط با دو و میدانی در میادین ظاهر می‌شود. گرچه تخصص او ابتدا دو و میدانی و سپس نجات غریق است اما او را در میادین والیبال نیز خواهیم دید.

باشگاه سایپا رسماً اعلام کرده است که سپیده توکلی را به عنوان مربی بدنساز تیم والیبال خود به خدمت گرفته است. سایپا امسال تیمی قدرتمند در لیگ برتر والیبال بانوان مهیا کرده و مریم هاشمی را به عنوان سرمربی و انبوهی از ستاره و ملی پوش را جذب کرده و از حالا قهرمان لیگ است.

سپیده اما در حالی این چالش تازه را تجربه می‌کند که حضور او کهکشان سایپا را کامل می‌کند. از نگاه دیگر، حتی نام سپیده توکلی از نام سایر اعضای کادر فنی سایپا بزرگ‌تر است و حضور او نگاه‌ها را بیش از پیش به سایپا جذب می‌کند.

مدت کوتاهی پس از قهرمانی با دانشگاه آزاد در لیگ دو و میدانی، اکنون لیگ جدیدی برای سپیده آغاز می‌شود. او البته مسئولیت بدنسازی بازیکنانی را بر عهده دارد که اغلب اسم و رسم دار و شناخته شده‌اند و این موضوع، تجربه‌ای متفاوت با همه تجارب پیشین را پیش روی پرنده قرار می‌دهد.

مأموریت جدید حرفه‌ای سپیده توکلی مربی بدنساز تیم والیبال سایپا دریچه جدیدی پیش روی او می‌گشاید. او علاوه بر یک “ورزشکار خوب” بودن، نشان می‌دهد که تا چه اندازه برای تبدیل شدن به یک “مربی خوب” مستعد است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=29741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.