14

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان | صدر جدول دست نخورده باقی ماند

  • کد خبر : 30028
  • 13 مهر 1398 - 12:19
هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان | صدر جدول دست نخورده باقی ماند

در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان صدر جدول دست نخورده باقی ماند. علاوه بر بالا نشینان که پیروزی‌های قابل پیش بینی کسب کردند، تیم‌های پویندگان صنعت شیراز و دختران کویر به روند رو به رشد خود در هفته‌های اخیر ادامه دادند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه ۱۲ مهر با برگزاری ۶ بازی به انجام رسید و در بازی‌های برگزار شده ۴۶ گل به ثمر رسید که بیشترین تعداد گل مربوط به مسابقه ستارگان ورامین و مس رفسنجان بود که ۱۲ گل در بر داشت.

در بازی‌های انجام شده تیم صدرنشین سایپا در ساری ۳ بر صفر برابر شهروند ساری به پیروزی رسید. شهین افلاکی همانند بازی‌های قبل برای سایپا گلزنی کرد و مینا بیگی و آرزو صدقیانی زاده سایر گل‌های تیم نیلوفر اردلان را به ثمر رساندند.

در ورامین، مس رفسنجان ۱۰ بر ۲ برابر تیم ستارگان ورامین صاحب برتری شد. زهرا قلی زاده (۳ گل) فاطمه اعتدادی (۲ گل) فاطمه سهرابی (۲ گل) مهسا کمالی، سحر زمانی و بازیکن حریف برای مس گلزنی کردند.

رهیاب نیز در تهران در ادامه روند نزولی خود ۴ بر صفر به حفاری خوزستان باخت. گلزنان حفاری در این بازی فاطمه پاپی (۲ گل)، سهیلا ملمولی و سحر پاپی بودند. پویندگان صنعت فجر شیراز نیز در خانه از سد دریژنو فرخ شهر گذشت.

مرجان یوسفی (۲ گل) زهرا احمدی زاده (۲ گل) مرجان اسدی، مریم چرخاوی و مهناز علیزاده برای پویندگان گلزنی کردند. دریژنو با این شکست همچنان قعرنشین و بدون امتیاز است.

هیئت فوتبال خراسان رضوی بار دیگر با نمایش سارا شیربیگی درخشید و ۸ بر ۲ پالایش نفت را در آبادان از پیش رو برداشت. سارا شیربیگی (۴ گل) محدثه محمدی، رؤیا کلاتی، مرضیه توفیقی نسب و بازیکن حریف برای هیئت خراسان رضوی موفق به گلزنی شدند.

تیم دختران کویر مس کرمان نیز که هفته‌های موفقی را سپری می‌کند در شیراز ۷ بر یک پارس آرا را برد و باخت دیگری به حریف شیرازی تحمیل کرد. نرجس کریمی نسب (۴ گل) مهسا محمدی (۲ گل) و فائزه ریحانی مقدم برای دختران کویر دروازه حریف را گشودند.

تیم نامی نو اصفهان نیز در بازی‌های این هفته با قرعه استراحت روبرو بود و به میدان نرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=30028

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.