10

قرعه کشی لیگ دسته اول هندبال بانوان برگزار شد | 12 تیم در 2 گروه جای گرفتند

  • کد خبر : 30132
  • 14 مهر 1398 - 22:26
قرعه کشی لیگ دسته اول هندبال بانوان برگزار شد | 12 تیم در 2 گروه جای گرفتند

قرعه کشی لیگ دسته اول هندبال بانوان برگزار شد و ۱۲ تیم در ۲ گروه جای گرفتند. تیم‌های برتر هر گروه در مرحله نهایی برای صعود به لیگ برتر تلاش خواهند کرد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ فصل جدید لیگ دسته اول هندبال بانوان در حالی آغاز خواهد شد که تیم‌های حاضر در این مسابقات امروز یکشنبه ۱۴ مهر با برگزاری مراسم قرعه کشی حریفان خود را شناختند.

مسابقات دسته اول کشور با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود و تیم‌های برتر هر گروه برای به دست آورد ۲ سهمیه صعود به لیگ برتر هندبال رقابت خواهند کرد.

در گروه یک، آتریسای تهران، هیئت هندبال قزوین، هیئت هندبال کردستان، ذوالفقار نکا مازندران، سربداران سبزوار و هیئت هندبال ملایر حضور دارند. آتریسا تیمی است که سرمایه گذاری جالب توجهی در هندبال داشته است.

در گروه دوم نیز تیم‌های شیشه و بلور کاوه فیروزآباد، شقایق دشت بوشهر، آذرخش بندر عباس، بهمن بهبهان، هیئت هندبال اصفهان و نام آوران جوان نوشهر رقابت می‌کنند.

بهمن بهبهان ۲ فصل قبل در لیگ برتر حضور داشت اما پس از یک فصل ناموفق به دسته اول سقوط کرد. آذرخش بندرعباس نیز که تیم فوتسال مردان آن در لیگ برتر دچار مشکلات جدی مالی است اکنون در هندبال آفتابی شده و باید دید میزان حمایت اهالی بندر از دختران هندبالیست چگونه پیش خواهد رفت.

بوشهر نیز که فصل گذشته تیم پترو آموت پویا را در لیگ برتر داشت و سقوط این تیم، بوشهر را دوباره به لیگ یک آورد حالا با نام شقایق دشت در دسته اول حضور دارد. اصفهان و استان فارس به عنوان قطب‌های بازیکن سازی نیز در گروه دوم تیم دارند.

مازندران که غایب همیشگی لیگ برتر بوده در مسابقات دسته اول در هر گروه یک نماینده دارد و باید دید دختران نوشهر و نکا شگفتی ساز می‌شوند یا خیر.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=30132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.