10

آغاز سوپر لیگ کاراته با شروع مقتدرانه دانشگاه آزاد و هیئت اصفهان

  • کد خبر : 31833
  • 10 آبان 1398 - 23:35
آغاز سوپر لیگ کاراته با شروع مقتدرانه دانشگاه آزاد و هیئت اصفهان

آغاز سوپر لیگ کاراته با شروع مقتدرانه دانشگاه آزاد و هیئت اصفهان همراه بود. در شرایطی که اغلب ملی پوشان امسال نیز در سوپر لیگ غایب هستند سایرین این فرصت را دارند تا در سطح اول کاراته زنان ایران خودی نشان دهند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ در آغاز سوپر لیگ کاراته ، دیدارهای هفته اول و دوم این مسابقات امروز جمعه دهم آبان ۹۸ در سالن شهید کبگانیان تهران و زیر نظر سازمان لیگ کاراته برگزار شد.

در فصل جدید ۸ تیم حضور دارند که مسابقات خود را به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می کنند. دانشگاه آزاد پرمهره ترین تیم سوپر لیگ است که امروز با ۲ پیروزی قاطع ۳۱ بر صفر و بدون از دست دادن حتی یک بازی، صدرنشین دور اول سوپر لیگ شد.

آن ها در آغاز راه ۳۱ بر صفر تیم های آوای رزم و حامی را شکست دادند. هیئت کاراته اصفهان دیگر تیم پیروز در هر دو مسابقه امروز خود بود که ابتدا ۲۷ بر ۳ حامی را شکست داد و سپس ۲۲ بر ۹ برابر آرتانا به پیروزی رسید.

در دیدارهای دیگر هفته اول، هیئت کاراته استان مازندران ۲۳ بر ۷ آرامش کرمانشاه را مغلوب کرد و دیدار آرتانا و پیام ارتباطات نیز ۱۹ بر ۱۲ به سود آرتانا خاتمه یافت. از هفته دوم نیز آوای رزم ۱۷ بر ۱۳ در یک بازی نزدیک هیئت کاراته مازندران را برد و پیام ارتباطات با نتیجه ۲۶ بر ۴ آرامش کرمانشاه را شکست داد.

چهره های شاخص دیدارهای هفته اول و دوم سوپر لیگ در کاتا، فاطمه صادقی و مهسا افسانه و دختران کاتاروی تیمی ایران در رویدادهای بین المللی اخیر بودند و در کومیته، چهره هایی چون محدثه آقایی و آویشن باقری روی تاتامی رفتند.

خبری از حضور حمیده عباسعلی، طراوت خاکسار، سارا بهمنیار، رزیتا علیپور و شیما آل سعدی در دیدارهای آغازین سوپر لیگ نبود. گفته می شود دستمزدهای پیشنهاد شده برای جذب آن ها به اندازه کافی برای جذبشان کافی نیست و آن ها ترجیح می دهند در سوپر لیگ حاضر نباشند چنان که در لیگ ۹۷ نیز همین وضعیت حاکم بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=31833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.