28

سپاهان 3 شهرداری سیرجان 3 | کامبک طلایی با شقایق روزبهان

  • کد خبر : 32303
  • 17 آبان 1398 - 15:08
سپاهان 3 شهرداری سیرجان 3 | کامبک طلایی با شقایق روزبهان

تیم فوتبال سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان در خانه برابر شهرداری سیرجان به تساوی ۳ بر ۳ رسید. در یک بازی دیدنی و جذاب، سپاهان بازی سه بر صفر باخته را با تساوی عوض کرد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ در بازی های برگزار شده هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان و در مهم ترین مسابقه در صفاییه اصفهان، سپاهان در دیدار برابر شهرداری سیرجان بازی ۳ بر صفر باخته را برگرداند و ۳-۳ مساوی کرد.

این تساوی برای شهرداری سیرجان دست کمی از باخت نداشت زیرا هم برای دومین بازی پیاپی امتیاز از دست داد و فاصله اش با صدر افزایش پیدا کرد و هم بازی ۳ بر صفر برنده را از کف داد.

شهرداری سیرجان شروع خوبی داشت و در ۳۰ دقیقه آغازین بازی در نیمه نخست توسط ملیکا متولی، شبنم بهشت و سهیلا نظام آبادی ۳ گل زد. زمانی که گل سوم سیرجان به ثمر رسید تقریبا هیچ کس فکر آن را نمی کند که سپاهان بتواند به بازی برگردد. چه بسا خطر دریافت گل های بیشتر و آبروریزی بزرگی سپاهان را تهدید می کرد.

با این حال بازگشت سپاهان از آخرین دقایق نیمه اول آغاز شد. گل دقیقه ۳۸ شقایق روزبهان کلید بازی بود. این گل، موجی از امید را به سپاهان بخشید و اجازه نداد تیمی ناامید و درهم گسیخته به رختکن برود.

در نیمه دوم سپاهان در دقیقه ۷۶ با گل هاجر دباغی اختلاف را کمتر کرد و شقایق روزبهان در دقیقه دوم وقت تلف شده روز فوق العاده خود را کامل کرد و با گل نجات بخش خود بازی را به تساوی کشاند. سپاهان البته در این بازی یک گل دیگر هم زد که در موقعیتی مشکوک، مردود اعلام شد.

با این نتیجه، حالا فاصله شهرداری سیرجان با ۲ تیم صدرنشین شهرداری بم و آذرخش کردستان به ۵ امتیاز رسیده است. سپاهان نیز با این تساوی، با یک پله سقوط به رده ششم جدول انتقال پیدا کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=32303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.