12

هفته چهارم لیگ برتر هندبال | توقف ناامید کننده تاسیسات در خانه و صدرنشینی اشتاد سازه

  • کد خبر : 32799
  • 24 آبان 1398 - 19:37
هفته چهارم لیگ برتر هندبال | توقف ناامید کننده تاسیسات در خانه و صدرنشینی اشتاد سازه

هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان با توقف ناامید کننده تاسیسات در خانه و صدرنشینی اشتاد سازه مشهد همراه بود. همچنین کیش ایر در ادامه روند مثبت خود به یک برد دیگر دست یافت و ذوب آهن به نخستین برد فصل خود رسید و از قعر جدول جدا شد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان امروز جمعه ۲۴ آبان با برگزاری ۴ بازی به انجام رسید که توقف تاسیسات دریایی در خانه و از دست دادن پیروزی برای دومین هفته متوالی، مهم ترین اتفاق امروز لیگ هندبال زنان بود.

تیم هندبال تاسیسات دریایی تهران که در بازی قبلی خود در کیش شکستی شوکه کننده را تجربه کرده بود در بازی امروز در تهران برابر سپاهان به دنبال پیروزی بود تا شکست در کیش را به دست فراموشی بسپارد اما در یک بازی کم گل ، پیچیده و نزدیک تساوی ۱۲ بر ۱۲ سرنوشت بازی بود.

در روزی که بی دقتی در ضربات نهایی به هر دو تیم آسیب زد و سپاهان و تاسیسات یکی از کم گل ترین بازی های ادوار لیگ را ثبت کردند، تاسیسات برای دومین هفته متوالی از پیروزی دور ماند و سپاهان یک امتیاز ارزشمند از تهران به دست آورد.

اشتاد سازه مشهد از فرصت توقف تاسیسات دریایی بهره مند شد و برابر تیم سخت کوش شهید شاملی کازورن ۲۱ بر ۱۷ به پیروزی رسید و با تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

کیش ایر در ادامه روند موفق خود در مشهد میهمان ارشیا شید طرقبه و شاندیز بود و ۳۱ بر ۲۴ به برتری رسید. ذوب آهن نیز سرانجام رنگ برد را دید و با برتری قاطع و یک طرفه ۳۷ بر ۱۲ بر نفت و گاز گچساران از قعر جدول جدا شد و به رده ششم رسید و همچنین وضعیت تفاضل گل خود را نیز بهبهود بخشید.

تاسیسات دریایی تهران12-12سپاهان اصفهان
ذوب آهن اصفهان12-37نفت و گاز گچساران
ارشیا شید طرقبه و شاندیز31-24کیش ایر
اشتاد سازه مشهد17-21شهید شاملی کازرون

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=32799

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.