14

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال | شکست غیر منتظره سایپا و مس و صعود حفاری به صدر

  • کد خبر : 33107
  • 08 آذر 1398 - 17:51
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال | شکست غیر منتظره سایپا و مس و صعود حفاری به صدر

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان با شکست غیر منتظره سایپا و مس رفسنجان برابر حریفان همراه بود. این نتایج سبب شد رقابت در بالای جدول وارد فاز جدیدی شود جایی که 4 تیم سایه به سایه هم حرکت می کنند.

آی‌ دبلیو اسپورتس – هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۸ آذر ۹۸ با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که شکست غیر منتظره سایپا و مس رفسنجان اتفاقات جالبی را در بازی های امروز رقم زد.

ملی حفاری خوزستان ۴ سایپا ۲

سایپا قهرمان نیم فصل امروز میهمان شرکت ملی حفاری بود. شاگردان نیلوفر اردلان این بازی را با نتیجه ۴ بر ۲ واگذار کردند تا حفاری به صدر جدول کوچ کند. سایپا با این شکست در جایگاه سوم قرار گرفت.

حفاری نیز برای نخستین بار صدرنشین شد البته آن ها باید ممنون نامی نو باشند که با پیروزی برابر مس رفسنجان، عیش آنها را کامل کرد.

دختران کویر مس کرمان یک هیات فوتبال خراسان رضوی ۴

در دیگر بازی مهم این هفته شاگردان شریف که چند هفته‌ای است بخاطر بی‌نظمی در برنامه ریزی ها متحمل ضررهای مالی و فنی شده‌اند برای جبران گذشته باتمام قوا به کرمان سفر کردند تا بتوانند نیم فصل دوم را آغازی پیروز مندانه رقم بزنند.

همانند دیگر بازی ها خانم گل آسیا برای مشهدی ها گلزنی کرد تا نقش مهم‌اش را در تیم به نمایش بگذارد، رویا کلاتی و نسیمه غلامی دیگر گلزنان این تیم بودند، دیگر گل هیات فوتبال را کرمانی‌ها به اشتباه وارد دروازه خودی کردند. تک گل دختران کویر مس کرمان را نیز نرگس کریمی نسب به ثمر رساند.

مس رفسنجان صفر نامی‌ نو اصفهان یک

نامی نو با تک گل نسترن مقیمی صاحب یک پیروزی بزرگ در رفسنجان شد. مس رفسنجان که پس از شکست هفته اول در تهران برابر سایپا در هیچ مسابقه ای بازنده نشده بود بار دیگر بازنده میدان را ترک کرد.

این برد، یک پیروزی شگفت انگیز برای نامی نو محسوب می شود. آن ها سال گذشته قهرمان شدند اما امسال کسی روی قهرمانی آن ها حسابی باز نکرده است. این پیروزی برای نامی نو، اعاده حیثیت بود.

شهروند ساری یک پالایش نفت آبادان ۴

نسیم نوازنده تک گل شهروند ساری را به ثمر رساند اما روند ناکامی های شهروند ساری حفظ شد. راحله رفیعی در این بازی برای پالایش دبل کرد و لیلا اقبالی نیز جزئ دیگر گلزنان پالایش نفت آبادان بود تا جدال تیم های پایین جدولی به سود آبادان پایان یابد.

رهیاب تهران ۹ پارس‌ آرا شیراز یک

یکی از بازی های پرگل این هفته در تهران رقم خورد. پارس آرا که در این فصل در بحران مالی به سر می‌برد بازی خود را با نتیجه پرگل واگذار کرد. بهاره رستم‌پور تنها گل پارس آرا را به ثمر رساند.

نارمیلا فتحی با چهار گل بیشترین گل را وارد دروازه شیرازی ها کرد پس از آن ستایش حسینی توانست در این بازی دبل کند، نسا احدی، معصومه محمد گنجی و مارال محمدی نیز دیگر گلزنان این بازی بودند.

دریژنو فرخ‌شهر یک پویندگان فجر شیراز ۹

دریژنو فرخ شهر که در دو فصل اخیر در لیگ حضور داشته آن طور که باید نتوانسته در نتیجه گیری موفق باشد و همچنان هفته ها را با شکست طی می‌کند. اوضاع این تیم حتی از فصل گذشته هم بدتر است.

ستاره محمدی در این بازی برای پویندگان هت تریک کرد، مریم چزخاوی و صابره رحمانی دبل کردند و مهناز علیزاده و زهرا احمدی زاده هرکدام یک گل را به ثمر رساندند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=33107

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.