17

هفته پنجم لیگ برتر هندبال | بازگشت زیبای ذوب آهن در کیش و شکست تلخ سپاهان در خانه

  • کد خبر : 33124
  • 08 آذر 1398 - 22:23
هفته پنجم لیگ برتر هندبال | بازگشت زیبای ذوب آهن در کیش و شکست تلخ سپاهان در خانه

هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان با بازگشت زیبای ذوب آهن در کیش و شکست تلخ سپاهان در خانه همراه بود. تاسیسات دریایی نیز به زحمت از سد اشتاد سازه طرقبه و شاندیز عبور کرد.

آی دبلیو اسپورتس – هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان امروز جمعه ۸ آذر ۹۸ با برگزاری ۳ مسابقه به انجام رسید و در مهم ترین بازی سپاهان در سالن سجادی اصفهان برابر شهید شاملی کازرون شکست خورد.

سپاهانی ها در این دیدار در حالی ۲۸ بر ۱۸ مغلوب نماینده استان فارس شدند که امید زیادی به برد در این بازی داشتند اما شکست در این بازی مهر تاییدی بر توانمندی های شهید شاملی بود و این تیم را در جایگاه دوم جدول حفظ کرد.

در کیش، ذوب آهن که در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده است بازگشت زیبایی به جدول داشت و توانست با کسب پیروزی ۳۵ بر ۲۵ وضعیت خود را در جدول سر و سامان دهد. این شکست، یک شوک برای کیش ایر محسوب می شود. فراموش نکنیم که آن ها توانسته بودند تاسیسات دریایی را شکست دهند.

در مشهد، تاسیسات دریایی بر خلاف آن چه تصور می شد برنده قاطعی برابر ارشیا شید طرقبه و شاندیز نبود. ارشیا شید که دچار مشکلاتی است در برابر تاسیسات به خوبی مقاومت کرد گرچه در نهایت ۲۵ بر ۲۰ بازنده شد.

نتایج هفته پنجم سبب شد اشتاد سازه مشهد همچنان صدرنشین لیگ باشد. این تیم در مسابقه ای که زودتر از سایر دیدارهای هفته پنجم برگزار شده بود توانسته بود ۳۲ بر ۱۴ نفت و گاز گچساران را شکست دهد.

نفت و گاز گچساران که برای بازی با ارشیا شید به مشهد سفر کرده بود برای کاهش هزینه های خود سه روز در مشهد ماند تا با اشتاد سازه بازی کند و بدین ترتیب هزینه یک صفر اضافی به مشهد را صرفه جویی کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=33124

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.