23

هفته چهارم لیگ برتر والیبال | برد آسان سایپا و ذوب آهن و نخستین پیروزی قزوینی‌ها

  • کد خبر : 34921
  • 28 آذر 1398 - 17:19
هفته چهارم لیگ برتر والیبال | برد آسان سایپا و ذوب آهن و نخستین پیروزی قزوینی‌ها

هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان با برد آسان سایپا و ذوب آهن و نخستین پیروزی قزوینی‌ها همراه بود. سایپا در قم و ذوب آهن در تهران پیروزی بدیهی خود را به دست آوردند و شهرداری قزوین در خانه اولین برد فصل را برابر اطلس دشت کرد.

آی دبلیو اسپورتس – در روزی که پیکان و باریج اسانس کاشان به دلیل تحت اختیار بودن تنی چند از بازیکنانشان در تیم ملی در لیگ به میدان نرفتند، پرونده هفته چهارم لیگ برتر والیبال امروز پنج شنبه ۲۸ آذر ۹۸ با برگزاری ۳ مسابقه بسته شد.

در تهران، ذوب آهن که میهمان اکسون بود در ۳ ست پیاپی پیروز شد. در ست اول ذوب آهن ۲۵ بر ۱۷ پیروز شد و در ست دوم با برتری ۲۵ بر ۱۳، حریف را از بازگشت دور کرد. تلاش اکسون در ست سوم بی سرانجام بود و پیروزی ۲۵ بر ۱۷ شاگردان فریبا صادقی، این تیم را صاحب یک برد قاطع دیگر کرد.

در سالن پیامبر اعظم قم، تیم افق قم میزبان سایپا بود که این دیدار ۳ بر صفر به سود سایپا پایان یافت. در ست اول سایپا ۲۵ بر ۱۰ پیروز شد و ست دوم برای افق ناباورانه بود. آنها فقط ۶ پوئن از تیم مریم هاشمی گرفتند.

ندا چملانیان؛ یکی از میان خانواده پرستاره سایپا. آنها آماده نبردهای بزرگ می‌شوند

در ست سوم، بر خلاف آنچه در ست دوم گذشته بود، افق جسور نشان داد. به دست آوردن ۱۵ پوئن برابر تیم قدرتمند سایپا در ست سوم برای آنها چیزی کم از گرفتن یک ست از تیم مدعی قهرمانی ندارد. واضح بود که این بازی نبردی بین دارا و ندار بود. دارا و ندار از هر نظر که فکرش را می‌کنید!

در قزوین، بالاخره پیروزی به شهرداری قزوین لبخند زد. البته که اگر آنها قرار بود سرانجام از سایه شکست خارج شوند، فرصتی برای آنها بهتر از اطلس نبود. بهترین نمایش اطلس در قزوین مربوط به همان ست اول بود که ۱۵ پوئن از قزوینی‌ها گرفتند.

اوضاع در ست دوم و سوم برای اطلس بسیار بد پیش رفت. در ست دوم اطلس ۷ امتیاز گرفت و در ست سوم این عدد به ۱۰ رسید. بدین ترتیب شهرداری قزوین حالا اولین پیروزی خود را به دست آورده است. این پیروزی به خودباوری آنها در آینده کمک می‌کند.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *تنظیم کننده: تحریریه *منبع: اختصاصی*انتشار ۲۸ آذر ۱۳۹۸ – ساعت ۱۹:۱۷

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=34921

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.